2010. június 4., péntek

say it!


Szóóóval..drága megmaradt olvasóim akik még nem utáltok durván űzött lustaságom által elkövetett fejezet hiány miatt...Elgondolkodtam...megint!(igen tudom, hogy abból csak a baj van :P ):D Lenne itt egy életbevágóan nagyon nagyon nagyon nagy kérdés, mivel most holtponthoz értem és jól bealudtam a ficcel, szükségem lenne a véleményetekre. Igazából itt van az RS ficcem, tudjátok amit olvasni szoktatok ^^ Ééééés elfogyott a motíváló erőm, mármint az a helyzet áll fent hogy eldönthetnétek helyettem: befejezzem az egészet és hellosziaszevaszágyőőgúúdbáj utolsó fejezet, vaagy netalántán lenne rá kereslet ha tovább vinném? hmm ? hmm? hmm? tudjátok hogy csak őszintén! Tényleg érdekel, és nyugodtan, könyörgöm a nemleges válaszok is jöhetnek ha úgy érzitek. Csak mert mostanában annyira nincs rá hajlamom, de ha nektek tetszik akkor azért kipréselem amim még maradt. Arra kérem az aktívabb olvasókat komoljanak nekem, akár név nélkül is, de névvel is lehet mert nem veszem fel. Egy darab Igen( Írd tovább) vagy egy darab Nem( hagyd abba!) - ennyi az össz amit kérek, pár szót... Csak őszintén! ;]
üdv & láw: B.
ps: van itt nektek valami, ez egy teljesen különálló dolog, de kíváncsi lennék kit érdekelne? Ha érdekelne egyáltalán valakit..:P Pár sor csak az elejéről..

AZ...

Az ajtó kulcsra zárva, a szülők 1000 mérföldön kívül, tesó suliban. Kezdődhet a szórakozás!
„Akkor sem vagy normális Kristen Stewart” járt az agyamban, de azért csak elindítottam a gépet. Gyors mosás +centrifuga. A mosógép pár perc alatt vad rángásokkal életre kelt.
Ott álltam a tükör előtt fehér trikóban, és farmer sortban, magamat vizsgálgatva. Vajon miért nem kellek senkinek? Jó ,nem vagyok egy szépség. Elég vézna testalkat, sápadt fehér bőr, derékig érő hosszú barna haj, piszkos zöld szemek. Ez voltam én, teljes csúfságomban. Feljebb húzva a trikót szemem lapos hasamra tévedt, majd még feljebb haladva próbálta megtalálni a melleimet, de azok jól elrejtőztek. Ez van, nem születhet mindenki Rebeca Blocknak, neki bezzeg nincsenek ilyen problémai. Elfordultam a tükörtől és felpattantam a mosóra. Ez majd helyre tesz, gyanítom a mosógép nem néz le úgy mint az a majom Burnett. Nem is érdekel, soha nem is érdekelt!
A kezeimre támaszkodva dőltem hátra és próbáltam lazítani. Erre is csak Nikki tud rávenni: „Ne izgulj Kris jó lesz! Totál szuper , csak ellazulsz és már érzed is. Hidd el egy jó orgazmus és kiadod az összes feszültséget.” Hát persze Nikki, neked könnyű. Imádnak a suliban, bezzeg engem, egy barátom volt az is kidobott. Oké Kris!Azért csak Lazíts!
Megpróbáltam a lehető legjobban elengedni magam, de nem igazán tudtam mire számítsak. Aztán egyszerre csak bizseregni kezdett a hasam tájéka. Hmm nem is olyan rossz. A gép ütemes rángásaitól egyre jobban éreztem a bizsergést, ami lassan összpontosulni kezdett egy bizonyos helyen. Ekkor szakadt fel belőlem az első halk sikoly. Szégyenkezve kaptam kezem a szám elé, majd pár pillanat múlva visszaejtettem, most meg mit parázom? Nincs itthon senki. Nyugalom.
Így hát izgatottan vetettem bele magam újra a kellemes érzésekbe. A gép döcögésétől soha meg nem tapasztalt dolgok törtek rám, majd meggyulladtam az őrjítő vágytól, ami egyre csak nőtt testemben. Boldogan sikoltottam a kielégülés felé vezető útón, tudtam már nem kell sok, és valami ennél is jobban lesz részem. Már csak pillanatok választottak el a repüléstől, euforikus nyögések bugyogtak fel belőlem.

Valaki dörömbölni kezdett. Mi a fasz? Lehet hogy csak bekép…megint.

- Kristen bent vagy?! –jött egy hang az ajtón túlról. Bassza meg! Ez meg mit keres itt? Még suliban kellene lennie. Félig csalódottan félig bosszúsan kászálódtam le a gépről, az ajtó felé indulva. Kinyitottam, és ott állt Mr. előbb haza jövök a suliból mert én vagyok a menő gyerek aki megteheti Stewart. Kisomfordáltam mellette, rá sem néztem. Ő viszont karon ragadott.

33 megjegyzés:

  1. Szerintem folytasd a törit mindenképpen, de amúgy rád bízom! :)
    Áh és ez az ízelítő... xP
    Pusszancs: Crystal

    VálaszTörlés
  2. igeeen,mert tökjóó

    VálaszTörlés
  3. Hallod ha abbahagyod én magam foglak megkeresni(nem érdekel, hogy nem tudom a címed még a várost se!xd)és halálra...öm...CSIKIZLEK! na?na? Félsz már?Jól teszed!?:D
    Egyértelmű a válaszom: IGEN!IGEN!IGEN!
    Légy türelemmel, gondolj arra, hogy azért nem írunk kommentet mert most mindenkinek hajtás van: vizsga,év vége egyebek!
    Ez miatt nehogy befejezed, mert akkor tudod mi lesz....:P

    Az ízelítő...huh...nem találok szavakat.:P Azt is folytasd! MINDENNNT!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is folytasd mert egyrészt van hozzá tehetséged,másrészt meg ez az egyik kedvencem a sok Robstenes történet közül. Nekem a szívem szakadna meg,ha abbahagynád.

    Igen és bár sűrűbb frissekre vevő lennék,de jó munkához idő kell úgyhogy ne izgasd magad én legalábbis mindenképpen türelmesen várom az új fejezeteket.

    Egy lelkes olvasód,aki lusta komemntet írni: Ni

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én tökre szeretem a sztorid (és ez most őszinte), de ha te úgy érzed, hogy nem megy, nincs ihlet, akkor ne. Ugyanis. Magamról tudom, és a visszajelzésekről, h egy fejezeten nagyon meglátszik, hogy lelkesen, lendülettel íródik, vagy erőltetett. Persze, én nagyon nagyon szeretném tovább olvasni, mert nincs még egy ilyen, és én imádom, hogy egy hosszú nap után amikor mindenki felcseszte az agyam, ezt olvashatom, mert néha jókat nevetek, máskor meg egyszerűen csak eltereli a figyelmem, megfeledkezek a problémáimról, és egy kis időre máséval lehetek elfoglalva. Na, ott sokkal okosabb vagyok. xD de ez nem tartozik ide... csak nagy a szám, bocsesz :D
    Tudom, h nem kértél kisregényt, de mivel egyébként ritkán írok komit, szal most úgy összesítettben elmondtam :)
    Egyedi sztori, nagyon szeretem, és kár lenne érte, de ha úgy érzed nem megy, annyira nem megy, hogy már ki kell préselned magadból minden szót, akkor az nem jó senkinek szerintem.
    Kövezzetek meg érte, ez a véleményem.
    Lehet, te más vagy, de nekem ihlet és lendület nélkül biztos nem menne. Ha neked igen, sorry a kilométeres kommentért.
    xoxo
    mesi28

    VálaszTörlés
  6. IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!IGEN!
    Elég? vagy még egy sor? :D Hülye vagy, ember? A szívbaj kerülgetett, hogy abbahagyod!

    BTW! A másikat is kérem :P

    VálaszTörlés
  7. nem írta ki az összes igent :S

    VálaszTörlés
  8. Szerintem hagyd abba!!
    Am az ízelítő jó lett!!

    VálaszTörlés
  9. Szia!!

    Nehogy abbahagyd!!! IGGGEN FOLYTASD!!
    A történetedet együtt kezdtem el olvasni Lady-ével, Kristenével és Angyalkáéval és elsőre a szívembe lopta magát!!!
    Nem akarom, hogy abbahagyd és megértem, hogy nem írsz nekünk sűrűn, de amikor egy új fejezetet hozol, akkor ott szem, száj is tátva marad:)Ez az egyik legjobb Robsten blog, és rossz lenne nélküle és persze nélküled!!
    KÉRLEK NE HAGYD ABBA!!!!
    És a történetecske is igen jó volt:)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  10. IGENIENIGENIGENIGEN és még töb IGEN folytasd:))))

    VálaszTörlés
  11. Ez jónak ígérkezik. Folytasd!

    VálaszTörlés
  12. Szia!Szerinem IGEN!!! Folytasd! És a másik történetet is írd minden képpen, nagyon tetszett az ízelítő.
    Puszi, Kate

    VálaszTörlés
  13. IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN és IGEN :)
    Na hogy abba hagyd nekem...:)
    Nekem is az első között volták akik blogájra rátaláltam és nem akarom elvesziteni xD
    Mindenképp folytasd :)
    Az se baj ha nem mindig van friss...de ha van azok eget rengetőek :P

    És ez a kis ízelitő....hmm...jöhet a többi része is :) Már ez felhergelte a kiváncsiságom :)
    Orsi

    VálaszTörlés
  14. IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :D

    VálaszTörlés
  15. Hát persze,hogy folytasd.Ha nem lenne egetrengető meg f*sza a történeted,akkor nem maradtunk volna meg ennyien,és most nem könyörögnénk kommentekben a további fejezetekért.Az ízelítő meg...Nem találok szavakat.
    IGEN!

    VálaszTörlés
  16. igenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigenigen.... :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Az én válaszom: IGEN! Folytasd!

    puszi

    VálaszTörlés
  18. Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! :)

    VálaszTörlés
  19. Igen!! Ez nem kérdés!!! IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN :D
    Nagyon sok igen mééég :)))
    Pusszi

    VálaszTörlés
  20. Hát igazából én is szeretném,hogy folytasd,de ha írói válságban szenvedsz akkor lehet pihentetni kellene,ugyanis én úgy gondolom,de lehet tévedek,hogy ha csak muszájból írnád tovább az ront a minőségén.
    Sztem ami nem megy nem kell erőltetni.Ugyhogy vagy álljon egy kicsit,vagy fejezd be.
    Pussz

    VálaszTörlés
  21. Nehogy abba merd hagyni!!!! Kérsz egy jó nagy taslit Bri!?!?:P(L):D ...
    Am ez a kis story amit írtál Kris+a mosógépxDD Kibaszott jóóóó!!!!xDDDD :D Engem nagyon érdekelne ez a különálló storyd egyépként! :) ;)
    Szoval IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN!!!Folytasd kérlek!!!!! :) (L)(L):) ;) és ezt a másik storyt is szívesen olvasnám! :D ;)
    IMÁDLAK! (L):)
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  22. Szia Brianna!
    Abba ne hagyd!!! Elvonási tüneteim lesznek.
    Amit most írtál, az is nagyon szupi lett:)
    Szóval csatlakozom az előttem lévő sok IGEN-hez.
    IGEN!!!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  23. uristeeeeeeen!
    párnapja találtam az oldaladra de uristen!
    kurva jó a RobSten-es feji azt FOLYTASD feltétlenül!! kiváncsi vagyok már a 23. fejire! :D
    és ez az új törid.. HUH.. IMÁDOM! ilyen fasza törit baszod :D
    kurvajó aztis írd!!! (szerintem jó az ötlet! :D)
    várom mind a kettő frisst! :D
    és gratulálok :D

    VálaszTörlés
  24. YES!OUI!JA!IGEN! - nemtom több nyelven.
    FOLYTASD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  25. folytasd!!!!!!!!!!!! :) mert nagyon jó

    VálaszTörlés
  26. Igeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn........leciiiiiiii:)

    VálaszTörlés
  27. Mindkettőre: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D

    VálaszTörlés
  28. mindenképp folytatnod keeeell :D
    egybként ez a valami is rohadt jó volt. :O

    VálaszTörlés
  29. IGEN!
    És a másikat is!:)

    VálaszTörlés
  30. Mindkettőt folytasd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés