2010. február 4., csütörtök

Díj ^^


1.Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Szóval köszönöm szépen hogy egy csomó emberkétől én is megkaptam ezt a díjat ^^ Imádlak titeket!!!!
Donna www.donna-szeretet.blogspot.com
Arielle www.arielle-fic.blogspot.com/
Ladym www.robstenfanfiction.blogspot.com
Kristen www.rob-andkristen.blogspot.com

7 dolog rólam...hát ez vicces lesz..
1:allergiás vagyok a kókuszra
2: imádok olvasni és zenét hallgatni, minden mennyiségben!
3: odavagyok a horrorfilmekért, de eddig még egyiken sem féltem :S
4: szeretem a nagy szőrős pókokat, a kicsiktől viszont irtózom.
5: XD mániás vagyok, ebből kifolyólag, egészz nap röhögök általában :D
6: ami a szívemen a számon ember vagyok, szóval sokan nem kedvelnek.
7: rajongásig imádom KStewt!! Isten az a csaj!!:D

Vagyok aki vagyok mert kell egy ilyen is!:] nem?


Akiknek tovább küldöm, miért? Mert Megérdemlik!!! :D
Lady www.robstenfanfiction.blogspot.com
Kristen www.rob-andkristen.blogspot.com
Angyalka www.angyalkanita.blogspot.com
Lilla www.rpattinsonandkristen.blogspot.com
Orsi www.rpattzandkstew-orsi.blogspot.com
Annie www.justkstew.blogspot.com
Icsinee www.iccsinee.blogspot.com

Hát ennyi lenne =] byee

1 megjegyzés: