2010. május 26., szerda

beginning: IT :]


No Comment...

- Látod, így már sokkal jobb. Lazulj el – suttogta a fülembe rekedt hangon. Fejemet az üvegfalnak döntöttem, próbáltam kizárni mindent az elmémből, csak az érintésekre,illatokra,érzésekre koncentrálni. Elégedett sóhaj hagyta el számat, ahogy izmaim még inkább ellazultak. Rob lágyan újra végighúzta kezét a gerincvonalamon, majd elkalandozott a derekamon. Puha kezei émelyítő lassúsággal csúsztak fel az oldalamon. Teljesen eltöltött az érzés. Mint mikor a parton fekszel, és a nap simogatja a bőröd , vagy mikor a lágy szellő borzol végig. Ugyan próbáltam nem foglalkozni gyomrom remegésével, mégsem bírtam teljesen elnyomni azt a különös bizsergést ami a hatalmába kerített. Rob minden mozdulatából áradt a gondoskodás, a finomság. Ujjai a bőrömön táncoltak egyre nagyobb köröket írtak le. Aztán egyszerre minden megváltozott, kezeit már nem a hátamon éreztem. Felnyögtem az ismeretlen kényeztető érintéstől melyet a mellemen lévő bársonyos tenyér okozott. Finoman újra megszorított, mire újfent halk kéjes sikoly hagyta el számat. Megrémültem a hullámként rámtörő érzékiségtől. Mi történik itt?... Ezt..Mi..nem csinálhatjuk. Nem! Ismét megrázkódtam az apró nyomástól, lábaim kocsonyaként remegtek. Ezt nem szabad, miért csinálja ezt?

- Mit..Mit csinálsz?- lihegtem elfulló hangon, még kerestem az erőt a lábaimba,hogy végre elfuthassak.

- Én? – hangja incselkedően csengett, egyenest a fülem mellől – Semmit.. – suttogta mézédesen miközben kezei tovább dédelgettek, amitől persze újabb és újabb nyögések szakadtak fel belőlem. Érintése égette a bőrömet, többet akartam, de tudtam hogy amit kívánok az tilos. Pokoli bűn volt , minden pillanat, és én még is ,úgy vágytam az új élményre mint még soha semmire. Le kell állnom! Meg kell állítanom! Agyam egy másodpercre helyesen akart cselekedni, de a következőben már újra elmerült feltörő vágyaim hullámaiban.

4 megjegyzés:

  1. BASZKI!!! VÁÁ MÉÉÉG!! :D KICSINÁLSZ! MINDENHOL BÁRMENYIT BÁRIBŐL CSAK MADE IN BRIANNA!! VÁÁ EZ ÁÁ :D GECC XD (L)

    VálaszTörlés
  2. aztak***a! Hát ez valami nagyon állat. Még még méééég. *.*

    VálaszTörlés
  3. Brianna!
    Remélem egyszer a könyvedet is olvashatom. Nagyon drukkolok neked!
    A fantáziád és a kifejezés módod......, szóval
    le a kalappal előtted.

    VálaszTörlés
  4. Szia Brianna!
    Hát ez nagyon ott volt. Basszus, ez tiszta egyedi lett XD áááááá...

    VálaszTörlés