2010. május 3., hétfő

Sorry...

Annyira bocsánat mindenkitől! =( Felkellett volna már rakni a friss részt (meghegyzem hogy megírtam csak még be kell gépelni :P ) , meg a bizonyos cicavirágszálaimnak is kellett volna már AZ.
Mindennel le vagyok maradva, olvasással , komokkal, chateléssel. Ráadásul teljesen elhanyagoltak TITEKET. (tudjátok kiknek szól).. Miattatok még jobban fáj a kis szívem.
Ne haragudjon senki, de egyszerűen elfogyott az energiám. A nap minden percében el tudnék aludni, teljesen kimerültem. Pedig a legjobb dolog számomra hogy nektek írhatok akár fejezetet, akár véleményt. Imádlak titeket, de mostanában leginkább úgy nézek ki mint Kristen ezen a képen :/ Nem bírom már, de tényleg bocsánat. Pihenek egy sort és folytatom. Esküszöm!!
Csak muszáj volt írnom hogy ezt tisztázzam...
pussssz
B.

4 megjegyzés:

  1. Én türelmesen várok!!!
    a faszt türelmesen, szétesz az ideg :x:x:x:x
    de muszáj, mert egyébként is akkor hozod, amikor te akarok :P
    szal várok :S
    és ceretlek, bandicica :) (L)

    VálaszTörlés
  2. Szeretünk Brianna és a végtelenségig várni fogunk rád DD :) Na de pihend ki és szedd öszze magad gyorsan, mert szükségünk van ám rád! :)

    VálaszTörlés
  3. drága Bri!
    rád sose tudnék haragudni:).szval pihengessél sokat.és am tudod h ha kell hónapokat is várunk a fejezetre.ne abba gondolkodj h nincs fejezet.mert ezt sajnálom de az a fontos h ne legyél minden áldott nap kómás:).és egyetértek az előttem lévővel h szedd össze magad és gyere vissza gyorsan:P:P.nagyon hiányzol:)

    puszi:krisztu♥

    VálaszTörlés