2010. január 5., kedd

12.Telefonhívás


Újra itt! Már megint jófejkedem és egy nap alatt gyártottam egy új fejezetet!
És igen..tudom..rövid lett XD de..de nem érdekel! :D
A következő jobb lesz ^^
Na hess olvasni!

Eltévedt bárány voltam, de Te visszafogadtál. Az életem halott volt, de Te föltámasztottad. A szívemben már nem lakott szerelem, de Te visszaadtad nekem ezt az adományt.

Paulo Coelho

Kristen

- Rob..szia - remegett a hangom. Most légy okos Stew, mit is kéne mondanom? – Hogy vagy? – csúszott ki a számon. Hát ez fenomenális te loser, ennyiből már a következő kérdés is megvan: „Nálatok is szép az idő?”..

- Jól vagyok – jött a válasz mire megint megrezzentem. Mintha hetek óta nem beszéltünk volna, pedig csak tegnap volt hogy.. – Miért hívtál? – Rob hangjában volt valami ami idegesített, közömbös, majdhogynem unott volt. Biztos fáradt mondogattam magamnak.

- Én?..jah… igen, még délelőtt – most kellene a lelkizős szöveg, de csak nem jött a nyelvemre.

- Igen?

- Csak mert.. – jó nagyot kortyoltam a sörből majd kinyögtem -a tegnap miatt.

- Ahh – felsóhajtott , ez meg mit akar jelenteni ?? – Értem.. És? Van valami amit tegnap nem mondtál ? – a hangsúlya egyre jobban idegelt. Egykedvű volt , mintha nem is érdekelné ez az egész, én meg itt fáradozom hogy megszüljem azt a pár mondatot?..Ne húzd fel magad Kris, még egy korty sör.

- Igen van .

- Kíváncsian várom… - ez a gúnyos modor, kirázott a hideg. Vajon tényleg megérdemlem? - Na mi lesz? Megint bemondod az unalmast? – még egy húzás sörből,hiába.

- Na idefigyelj! Épp elég nehéz nekem ez így is, mi lenne ha nem játszanád a sértődékeny tahót és végre elmondhatnám hogy szeretlek? - olyan ideges voltam,észre sem vettem mit mondtam , csak osztani akartam az idiótáját.

- Mi? – kérdezett vissza, most mit nem lehet ezen érteni? Vegyen vissza a kretén stílusából. Ennyi.

- Jaj..Mit mi? – gyenge elméjű.

- Hogy érted hogy szeretsz? - most már legalább normális,de most én nem vagyok képben. Mi van?

- Hogy értem hogy szeretlek?..mikor mond..basszus – leesett, vissza pörgettem , nem is kellett erőlködnöm kijött az magától is. – Baszkiii….én szerelmes vagyok beléd... – visítottam bele a telefonba. Nem tudom ugyan , minek örültem , de annak a valaminek nagyon. Csend állt be a vonal túlsó végén.

- Rob?...- semmi..- Rob ott vagy? – mivan már? kiütötte a dolog? – Rob!?

- Igen..igen itt vagyok .. csak kibontottam egy sört hogy még jobban leigyam magam, mert az tuti hogy ezt csak képzelem, és ha még többet iszom tovább fog tartani. – Hát ez nagyon kretén. – Tegnap olyan, szóval tegnap semmi, ma meg felhívsz és közlöd hogy belém vagy esve? Kizárt.

- Hiába erősködsz nem mondom ki többször – nevettem el magam . Én is felnyitottam egy újabb üveget, most hogy túl voltam rajta, ráadásul nem is volt rázós a dolog. Végre egyszer a tudatalattim segített rajtam és nem csak osztotta a hülyeséget.

- Ne haragudj a tegnap estéért, hülye voltam – suttogta , mintha édes ajkai a fülemnél lettek volna. Beleborzongtam, de persze nem tartott sokáig a normalitásom. Kretén Stewart visítva, dühöngve verte a falat hogy kitörhessen végre.

- Heh, most már mindjárt vissza szívnánk mindent?Most hogy kimondtam „azt”..? - tényleg fájt ami tegnap történt, szóval megérdemli. – Tudod, nem lehet mindent elintézni egy sajnálommal. Egyébként igazad van, hülye voltál! - talán kicsit több sértődés volt kiejtésemben, de nem érdekelt. Ha csak a tegnapra gondoltam összeszorult a torkom. Soha többé nem akartam ilyet átélni.

- Bocsáss meg , ha most itt lennél kiengesztelnélek … - az a behízelgő hangja, hogy a franc vinné el . Egyrészt: nem tudok rá haragudni, másrészt : teljesen bezsongtam a hangja okozta kellemes borzongástól.

- Hogyan engesztelnél ki? – sóhajtottam, eljátszadozva a gondolattal hogy vele vagyok.

- Hmm.. hát először is kivenném a sört a kezedből és valami mást raknék a helyébe – kuncogott, én meg majd megfulladtam a sörtől amit épp vedeltem . – aztán bemennénk a szobámba és hátradöntenélek az ágyon aztán a kezemmel mindenhol végigsimítanálak amíg már levegőt is alig kapsz..

- Elég, mielőtt spontán öngyulladásban égek el miattad. – idegesen nevetgéltem egy sort .Bár Rob valószínűleg nem vette komolyan, én tényleg felizgultam ahogy elképzeltem amiket mondott. A kanca rohamom új , félelmetes méreteket öltött.Most hogy minden happy köztünk, így már csak négy nap és találkozunk. Ennek örültem. Négy nap..96 óra..5760 perc.. Most már sírni tudtam volna. Addig kitépem az összes hajam ember! Rinyálásom mocsarából Rob rántott ki.

- Mire gondolsz most? – Hm.. „arra hogy mekkora nimfo vagyok” mondta volna a debil Stew.

- Arra hogy mennyire hiányzol.. – jó válasz!

- Te is nekem, főleg most hogy azt mondtad hoooogy …

- Ne erőlködj!Nem mondom ki megint - hallottam a túl végről egy lemondó szusszanást. Annyira örültem hogy végre minden rendben , kreténke meg annak örült hogy szívathatja Robot.Ennek örömére kinyitottam a következő üveg Heinekent is.

Robert

Zúg a fejem, egyáltalán hány óra? Fél 1? Mivan? Dejó.. Elaludtam. Faszom..
Kimásztam az ágyból , gyors fürdés, borotva..minek az? Már nyúltam a farmerért és a jó kis kockás ingecskémért , de a kezem fél úton megállt. Premier, vacsora..öltöny..Az élet szívás.
De borotválkozni akkor sem fogok! Pingvinként kivágtattam a szálloda előterébe magamra kapva a napszemüvegem. Előbb fogok megvakulni a vakuktól mint a naptól. Mialatt kiértem a szálloda teraszára és eljutottam a homokos partig, kb. már 100 kép készült rólam. Milyen érdekes vagyok.
Végre beszálltam a hajóba, nem volt több vaku. Meg is lepődtem.Csoda hogy nem béreltek jetskit a paparazzok , annyira talán mégsem érdeklem őket.
Az útón egész végig Kris járt a fejemben, még órákig lógtunk a telefonon, (kíváncsi is leszek a Summit-os emberkék fejére a számla láttán. )olyan volt mintha együtt söröznénk,ha azt vesszük végülis így volt. Sajna több vallomást nem tudtam kicsikarni belőle, pedig próbálkoztam. Legalább annak az egynek örültem amit hallottam. Illetve kettőnek , ha számít az is mikor leordította a fejem közben. Az volt az első. Hmm milyen romantikus.. Egy dolog biztos, ez a kapcsolat nem normális, ahogy egyikünk sem, de ki törődik ilyen apróságokkal?

A hajó út után pofavizit a premieren, vacsora Emilel és a barátaival. Másnap jacht party, újabb pofavizit, ilyen party olyan buli. Nehéz az élet..Bár nem hittem volna, egy néhány helyen jól éreztem magam , sőt ! Volt hogy 1,9999999 másodpercre megfeledkeztem arról hogy mennyire várom már a repülőutamat Olaszországba. Az üres pihenő időmben is hasznosan foglaltam el magam,terveket szőttem Kristen leteperésére. A legszimpatikusabb ötletem a „rögtönzött reptéri hancúr” volt, csak sajna kivitelezhetetlen. Szomorú, de bárhogy néztem is , várnom kellett a szállodáig. Istenem. Remélem a reptér mellett fogunk lakni!
A várva várt nap reggelén, szinte kirobbantam a nyamvadt forgó ajtón, minek következtében mentem még két kört. Remek. De most már kint vagyok! Irány Olaszország!


26 megjegyzés:

  1. köszii , ha a hülye blogspot nem agyal ki folytatom xD


    csak a rend kedvéért XD volt ám már 13 kommentem ,csak elvesztek XDDD ....

    VálaszTörlés
  2. értem értem:)Már alig várom:P

    VálaszTörlés
  3. Am fent vagy iwiwen?Mi a rendes neved?

    VálaszTörlés
  4. fent vagyok, csak inkognitóban XD nem szeretnéd te látni a kretéén fejemet :D én tudom^^ ..

    VálaszTörlés
  5. brianna drágám, olyan szomorú vagyok. elveszett az a csodás kommentem :( de nem vaj. most leírom egy szóval! KUURRVAAAA jó! kettővel :D szeretlek :) siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  6. Szia!! Nagyon jóó volt ez a fejezet is!!! Végre Kristen kimondta a bűvös szót:) Alig várom a folytatást!! Nagyon ügyi vagy csak így tovább!
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. bocsi elírtam xD vaj.... *baj

    VálaszTörlés
  8. xDD köszi csajok :D már másodszor XDD birka vagyok azt mindig tudtam, de azt nem hogy ti ilyen rendesek vagytok ^^
    szeeee xoxo

    VálaszTörlés
  9. akk leírom újra...:D
    vagys megpróbálom...:)
    mert nem emlékszem rá...hehe

    eszméletlen lett..:)
    mint mindig..:D
    és végre kibékültek..:)
    és a vége se lett annyira kínzó.csak egy kicsit.:D
    és persze röhögtem egy sort..:D
    nagyon várom a köviit..:)
    siess vele.:D
    pusziih.(K)

    VálaszTörlés
  10. Nem hinném h kretén fejed van-és áááááááááááá legyen folytatás:DEgész nap azt várom:DHu tegnap hajnal 1kor olvastam és annyira nevettem mikor az a rész van mikor mondja Rob h emlékszik arra mikor Kristennel úgy bebasztak h beestek az aszta alá,hogy a többiek majdnem felkeltek:D

    VálaszTörlés
  11. A tegnapi kommentem tudom, hogy sokkal jobb, de a lényeget most is leírom:
    Nagyon állat, nagyon jó! Bri megtudnám szokni, hogy egy nap egy rész :D
    nem szeretnél hozzászoktatni?? :D

    VálaszTörlés
  12. Angyalka : nem XD
    örülök neki hogy mindenkinek bejön az amit írok, vagy legalább nevet rajta :D jó érzés azt hinni hogy poénos vagyok XD

    VálaszTörlés
  13. jeeee végre végre végre kibékültek :) :D na és azokra tervekre nagyon kíváncsi leszek :P pingvinXd lol nagyon jó volt Bri!ha Angyalka az Angyalkám te leszel az én Ördögöm :P jó értelembeen<3

    VálaszTörlés
  14. mikor fogsz tölteni fel új részt?

    VálaszTörlés
  15. nem tudom, még a héten valamikor :D péntek, vagy csütörtök..passz ^^

    VálaszTörlés
  16. Alig vááárrroooon-am hova valósi vagy?bocs h ennyit kérdezek de nem mondod meg a neved:(

    VálaszTörlés
  17. Am nagyon tetszik ez a név h Brianna de komolyan:)

    VálaszTörlés
  18. somogyban lakom, de am Pécsre járok suliba :D
    semmi gond, szívesen válaszolok, csak azért mégsem szeretném teljesen felfednia kilétem, ;)
    tetszik a nevem? na király :D mióta az eszemet tudom és netezek ezzel vagyok fent ;)
    xoxox

    VálaszTörlés
  19. Jaj, Brim! Ne haragudj, hogy csak most, de tegnap este hulla voltam, és nem akartam egy szánalmas, rövid kis kommenttel kiszúrni a szemed!XD Ennél Te jobbat érdemelsz! :D
    Szóval, akkor idézettel kezdeném. Vagyis a legkedvencebb részeimmel, ami sok van(akár az egész fejit bemásolhatnám), de muszáj lesz szelektálnom!
    "- Na idefigyelj! Épp elég nehéz nekem ez így is, mi lenne ha nem játszanád a sértődékeny tahót és végre elmondhatnám hogy szeretlek?"
    "– Baszkiii….én szerelmes vagyok beléd... "
    És ez kellett oda!!!:)
    "- Te is nekem, főleg most hogy azt mondtad hoooogy …
    - Ne erőlködj!Nem mondom ki megint."
    "A várva várt nap reggelén, szinte kirobbantam a nyamvadt forgó ajtón, minek következtében mentem még két kört."
    Na, jó nem másolok be többet, csak, hogy tudd, ha választanom kell, ezeket választom kedvencnek!:) Meg még mikor Rob elmeséli Kristennek, miként engesztelné ki...:D
    Vegyél 163637828-at és ezt szorozd meg 10000-el...megvan? Na, még legalább ennyi oldalon keresztül elolvasgatnám ezt a fejezetet! És nem csak ezt!!!:D
    Már alig várom, hogy megérkezzen és megint jöjjön a jól megérdemelt khm részünk! :P Meg egy kis romantika is belefér majd, igaz? De ne feled a veszekedős részeket is szeretem, mert mindig édes a kibékülés!!:P
    De Te nem tudsz olyat írni, amit ne imádnék! Millió LOVE és csók drága életem!:D

    VálaszTörlés
  20. Értem értem.Egyetértek Ladyvel mert igen jó ez a log-immmádooooooooooom:PAlig várom a folytatást:P

    VálaszTörlés
  21. Am a Brianna név milyen eredetű?

    VálaszTörlés
  22. áááá annyira jó lett:DD
    itt röhögök mint valami hülye.xD
    éss kibékültek;)
    IMÁDOM ahogy írsz:)
    várom a kövit;P

    VálaszTörlés
  23. Briee!!! Teljesen lebilincseltél!!! Ilyen gyorsan egy új feji??? Infoórán megláttam, hogy friss van, neki álltam olvasni, de odajött az a pedofil Kincses-infótanárom-aztán leállított!!! Ilyen szemetet!!! pf!! Na mindegy, aztán gyorsan hazavágtatam, beestem a gép elé, aztán elolvastam, éééééééssssssssss IMÁDTAM!!! És téged is IMÁDLAK!!! természetesen! Várom a folytatást!!! Sok-sok nyálas puszit: fanny, fanny, fanny

    VálaszTörlés
  24. Na most akkor én is itt vagyok. Elnézést hogy eddig nem írtam, de nem vagyok magamnál, még a nevemre sem emlékszem néha, nem hogy arra, hogy kinek írtam kommentet legutóbb. Nem mondok túl sok újat azzal, hogy nagyon tetszett, ugye? Igazából annál sokkal jobban, de ma ennyi telik tőle, bocsi. :D Majd ha szófosásom lesz, azonnal felkeresem ezt a fejezetet és írok egy olyan rendes kommentet [: De tényleg, oh, tetszik, és végre olyan kis békülős, szeretem a békülős dolgokat, azokat sok más dolog szokta követni, ami ugyebár mint tudjuk a következő részre marad...:P Ez a telefonos nagyon ötletes meg vicces is volt, szerencsétlen fiú, ordibál vele hogy szeretlek baszd meg aztán bele is visít a telefonba, én kicsit megijednék..:D Elég annyit mondani Robnak hogy szeretlek és ő azonnal arra gondol, hogy el tudják-e hagyni a repteret? Könnyen boldoggá lehet tenni, nem baj az :D Na most abbahagytam, inkább vissza se olvasom amit írtam, mert abszolút hülyeség az egész bocs...a lényeg hogy kurvajó lett szívem, annak ellenére hogy ilyen kis rövidke, de remélem nemsokára felkerül a friss, ami kárpótol...[:
    Tschók
    Fanni [:

    VálaszTörlés