2010. január 12., kedd

14. Stew mindig megbocsát :]

Lányáim!Sorry amiért ez ilyen rövid, de baromi gyorsan kellett összeraknom! XD Pénteken kaptok kárpótlást!:D Mivel a következő napokat mamáméknál töltöm, kicsit lazulok 8) de ugye falu= no internet xDD Mindegy , remélem tetszeni fog! Nem tudom mi lesz velem nélkületek!Szipszip =( már most hiányoztok!!
Csókőzőőőőőn <3
jah és jó olvasást!!

Az élet túl rövid ahhoz, hogy haragot tartsunk. Túl rövid ahhoz, hogy eltaszítsunk magunktól valakit anélkül, hogy meghallgatnánk, amit mondani szeretne.
Dorothy Koomson

Puffogva meneteltem vissza a szobámba, karjaimmal szorosan összefogva pólóm cafatjait.
Megáll az eszem, mi a fasz baja lehet? Biztos felszedett valami cafkát cannesban , na akkor kiherélem. Nyugi Kris, nem kell mindig a legrosszabbra gondolni, lehet hogy csak fáradt, túlhajszolt, vagy egyszerűen csak homokos.

Próbáltam megnyugodni, több kevesebb sikerrel. Utálom ha nem kapom meg amit akarok, ráadásul amit ennyire akarok. Talán majd este, igen… nem vagyok ideges, majd este kiengesztel megint.
Valamivel később, már az előtérben várakoztam. Dög meleg volt odakint ezért egy lenge kis kék szoknyát vettem fel, ami igazi ritkaságnak számított a ruhatáramban. Fejembe húztam a ray bahn-omat, és vártam hogy végre megérkezzenek a többiek. A recepciós csajt bámultam , annyira le tudtam volna csapni, azt nem tudom miért. Csak. Bamba képével a lift felé bámult, Rob és Ash léptek ki a felvonóból. Eléjük mentem , a portás kiscsaj úgy falta Robot a szemével mint valami keselyű. Legalább megvan az ok amiért belehúznám a fejét a pultba. Közelebb húzódtam Robhoz, azzal a „hivatalosan nem járunk ám, de ő mégis hozzám tartozik,szóval kopj le de kurva gyorsan” nézéssel.
Elhaladtunk a recepció előtt, nem bírta ki hogy ne szólaljon meg „ szép napot” vigyorgott a luvnya. Hát én sem bírtam ki hogy hátra ne szóljak. Igazi 32 fogas bájvigyort eresztettem felé, úgy szűrtem a fogaimon keresztül :

„ Neked is szép napot ribikém, vigyázz nehogy letöröljem a vigyort a mafla képedről – ha valaki messziről látna, még kedvesnek is gondolna. A csaj megütközve nézett rám, majd az üveglapra szegezte tekintetét.

Ashley felvihogott mellettem , Rob úgy tűnt semmit nem vett észre. Amint kiléptünk a 3000 fokba, elhúzódtam tőle. Azért még volt bennem egy adag sértődöttség. Ashbe karoltam és elkezdtük a naaagy városnézést. Negyed órával később azt hittem meggyulladok. Hiába volt rajtam szoknya, mintha télikabát lett volna ebben a melegben.

- Najó, én megdöglöm, húzzunk már kajálni. – mondtam elfulladva , kiszáradt számban még a nyál is összefutott egy hideg heineken gondolatára.

- Szerintem is Ash, nagyon meleg van. – Rob egyetértő monológja a hátam mögül jött. Örültem hogy egyetért, mert így Ashley is felhagyott a mártírrá képzésünkkel.
Megkerestük a legközelebbi éttermet , ami egy pizzéria volt. Milyen meglepő!..
Mielőtt rendelhettünk volna Ash közbeavatkozott.

- Italnak három ásványvizet kérünk - jelentette ki, a pincér már rohant is teljesíteni a rendelést. Robbal bevágtuk a „Mi a fasz?” fejet.

- Jaj srácok!Ilyen melegben nem szabad hideg sört vedelni, könyörgöm legalább egyszer hallgassatok rám.

Mintha csak az anyámat hallanám. Ashley lehetne az ő tökéletes kislánya. Ha már én sose leszek az, szerinte. Pff. micsoda marhaság, itt kortyolgathatom a vizecském, pedig ihatnám a…

- Ugye mennyivel jobb így? – kérdezte Ash, Robbal összenéztünk, valószínű neki is végigfutott az agyán pár kifejezés amit vissza mondhatna neki.

- Sokkal – vicsorítottam rá a vizet iszogatva.. pfuuj.. – Akkor legalább egy cigit szívjunk el – ajánlottam fel, és ez ellen már Ashnek sem volt kifogása. Rob csak ült és nézte ahogy tekerek, folyamat a haját túrta, biztos ideges. De nem érdekel, kapja csak amit érdemel. Végeztem a cigivel és rágyújtottam, a jótékony hatás nem maradhatott el. Mikor pár perccel később betámadott minket pár olasz turista mi készségesen pózoltunk velük, még röhögcséltünk is a zavarukon.

- Nem megyünk egyet bulizni? – kérdezte Ash komolyságot erőltetve hangjába. Szemei olyan szépen álltak keresztbe , max a következő sarkig jutott volna el. A nagy komolyság is csak addig tartott míg meg nem látott egy sárga kocsit elhajtani. Akkor kitört belőle a visító röhögés. Mindig mondom hogy erős a cucc, ő erre mindig azt feleli hogy kibírja, és valahogy mindig is végződik a dolog.

- Na gyere, menjünk vissza a szállodába – belekaroltam de ő morcosan megmakacsolta magát. – Ash! Még csak délután két óra van, nincs nyitva egy bár sem.

- Akkor igyunk a szállodában! – toporzékolt mint valami rinyapina. Ash..Ash.. többet nem kapsz füvet az is biztos. De jó, menjünk bele a játékba, a szállodáig úgy is kidőlsz.

- Oké, de most zúzzunk. – végre elindult, vagyis inkább eltáncolt az ajtó felé. Tisztára mint Alice a filmekben. Már értem miért tudja olyan hitelesen eljátszani. Felnevettem.

- Minek örülsz ennyire? – Rob lépett mellém.

- Nem mindegy? – vágtam rá gyorsítva lépteimen.

Mire visszaértünk a Hotelbe Ashley már az én vállamon fetrengett. Rob ismét bepróbálkozott, segíteni akart Ash cipelésében ezért átkarolta a derekát. Beértünk az előtérbe. A recepció felé néztem, legjobb barátnőm a pultot bámulta mereven. Helyes! Nagyon helyes!
- Ahh.. – sóhajtottam mikor Ash végre landolt az ágyában, a vállam már teljesen elgémberedett. Bezártam az ajtaját most már nem lesz gáz. Bemásztam a liftbe , Rob ott várt meg. Miért kell nekünk ugyanazon a tetves szinten lakni?
Játszottam a passzív agresszív szerepemet amíg ki nem nyílt az ajtó, akkor aztán meglódultam a szobám felé. Már az ajtónál voltam mikor erős kezét éreztem a könyökömnél, ma felé rántott. Hirtelen ott álltam előtte. Alig pár centi volt köztünk. Arca értetlenséget tükrözött.
- Most nem is szólsz hozzám? - kérdezte halkan mire elfordítottam az arcom. Lehet hogy durcás kispicsának tűnök, és akkor mi van? – Nézz rám ! – kérlelt de én makacsul ellenálltam – Nézz rám! – akkor sem! – Az istenért nézz már rám Kristen! - odafordultam ügyelve hogy tekintetem kifejezéstelennek tűnjön. – Kérlek.. – sóhajtott - megbeszélhetnénk a dolgot?

- Ugyan mit beszéljünk rajta? Nem akarsz velem lefeküdni, világos mint a vak ablak. Faszom, akkor nem értem eddig miért ..

- Hallgass már végig bassza meg! – szólt közbe, szinte kiabált , pedig nem szokott. Erre már én is megszeppentem. Remegő kezei közé fogta arcom . – Most jól figyelj, mert nem fogom többet elmondani… - hideg kék szemei nem eresztették pillantásom- Te vagy minden amit a 22 évem alatt akartam! Szeretlek, a nap minden percében tudnék veled szeretkezni! Most is iszonyúan vágyom rád – lehelte pár milliméterre a számtól .Éreztem hogy a szívem dübörög a mellkasomban. A Közelsége elbódított -… ezek után kérdezem hogy mi is a problémád?

- Én..Én – dadogtam , de ő egy pillanat alatt elfeledtette velem a folytatást. Nem mintha lett volna, mert már azt sem tudtam miért voltam ideg.

És megint csak cseresznye íze volt.. annyira mámorító, elájultam volna ott helyben , ha nem tart olyan erősen. Fogalmam sincs hogy jutottunk be a szobámba, egyszer csak azt vettem észre hogy már konyhaasztalon fekszem és az Ing gallérján keresztül húzom magamhoz Robot. Lábaim bilincsbe záródtak dereka körül miközben keze már a pólóm a szoknyám alatt járt, ami alig pár pillanat múlva már a földön hevert( most legalább nem tépte szét.)

Nem volt rajtam melltartó, és ezt ő is rögtön észrevette, ajkai birtokba vettek . Az a kis idő amíg még magamnál voltam, épp arra volt elég hogy az kibontsam a nadrágját. Azután a külvilág megszűnt létezni, átadva helyét a megrészegítően álomszerű kéj érzésének..

Képek :D
Kris , Rob és Ash a vendéglőben
cigi XD
Pózolás
Városnézés
A cigi 2 xD
Újabb Photo maKE :D


15 megjegyzés:

  1. hopp én vagyok az első :)
    szuper lett, ganja az ott van XDD
    jujj Brianna te is hiányozni fogsz nekünk, várunk nagyon, meg az új fejezetet is :P ;)
    puszika

    VálaszTörlés
  2. Nah ez igen jóó lett...:)
    Örülök hogy kibékültek...igaz Robra nem lehet haragudni...:)
    Igen Brianna te is hiányozni fogsz,de csak pihenj....várunk nagyon meg az új fejit is...ahogy Lilla írta :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ohh Drágám ez nagyon tetszett. Olyan jókat röhögtem rajta. Nem tudom, hogy csinálod, de annyira eltalálod Kristent! Én teljesen ilyennek képzelem. Na meg amikor Ash beszívott. xD Hát ott kész voltam. Imádtam ezt a fejezetet is. És nagyon fogsz hiányozni. De a következő fejezetben vakációzni fogank? :P Na mind1.
    i love u <3

    VálaszTörlés
  4. Szioka!
    Nekem nagyon tetszet.
    És télleg nagyon jó volt hogy Ash beszivodt.
    Vices volt!NAgyon!
    Már várom a folytatást!
    Pussy:Bella Swan

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Hey my wonderful writer!!:D
    This is just for you and our fucking funny chat last night!!
    And OMGOMGOMGOMG!!! I am sure, you'll understand the lot of OMG!!!:P
    Firts of all i must say that it was a fucking gorgeous chapter!
    So, i would like to start at the beginning! I am crazy about the new style of Stew's shirt! Maybe Rob could change my dresses too!:P It would be nice...sweet dreams!:D
    I nearly dead, when i read Kris conversation with the reception bitch! I love Kristen's personality and behavior...and that talk was totally Kristen Stewart!:D
    MamaStew, oh I miss our MamaStew...:( She is such a bless in our life!:D You always write something about her and i love it! MamaStew Rocks!!XD
    And Ash...that was so funny!:) She could be MamaStew perfect little girl!!:D
    About the end! I'm not gonna cry because of the end...but the Khm part was so slight!:D I want more!!!! But this little was wonderful!XD
    I love you so much my Bebe! And take care...oh, i already miss you!:(
    Love, your Lady!

    VálaszTörlés
  7. Jól van, lányok így kell ezt :D Mondanom sem kell, hozod a formás, ez is nagyon jól sikerült.
    -Jaj, nincs semmi gáz, csak buzi.- engem ez egy picit zavarna a helyében valami különös oknál fogva :D
    Nem is folytatom, mert ha most bemásolnám az összes jó beszólást, egy irtó hosszú kommentet hoznék létre, amit most ha nem haragszol most inkább mellőzök...:D Pihend ki magad, sok dolgod van még :p Ja igen, és igaza van Ladynek, a vége nagyon rövid, kicsit hosszabbra számítottam, kell még abból a jelenetből :D
    Láv
    Fanni

    Ja igen, és mondja már el valaki, mi az istentől olyan cseresznyeízű az a szerencsétlen fiú??? :D :D Ezen járt az agyam, minden szar eszembe jutott....:D inkább nem is ecsetelném az ötleteimet...:D

    VálaszTörlés
  8. Hát ez jó volt! :D XD
    Szegény recepciós csaj :P Kristen hogy beszólt már neki :D XD
    Meg Ashley hogy beszivott már :P És természetesen a végén Rob & Kristen kibékültek :)
    nagyon jól megirtad :D Alig várom hogy folytasd! :)
    Pussz
    PNiki

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett ez a fejezet is:DD nem tudom h ide írtam e már kommentet a te ficedhez de mindig olvasom ezt is:DDD
    nekem a legjobban a recepciós csaj tetszett vagyis Kris beszólásaXD

    A recepció felé néztem, legjobb barátnőm a pultot bámulta mereven. Helyes! Nagyon helyes!
    ez nagyXD
    végre Rob és Kris kibékültek:DD

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó lett:)
    Kristen jól lebaszta a csajt.ojan cuki bájmosojjal:D
    hehe.xD
    nem hiányzott a röhögés sem.:)
    és Rob és Kristen kibékültek.:)

    teis nagyon fogsz hiányozni:)
    csóközöön<33 nekedis.
    puszpusz

    VálaszTörlés
  11. Szia Brianna,Vivi vagyok aki írt neked előző héten is kommentet-én is csináltam blogot csak már így Kris a nevem,na és ott hol lehet beállítani azt hogy hányan nézték meg eddig?a látogatókat?Előre is köszi:)És légyszi nézd meg a blogomat és írj véleményt szted milyen:)

    VálaszTörlés
  12. Heh! Zseniális csodás mesés röhögéstől szakadós rész :D Engem baszogatsz a vakáció hiány miatt erre te is szépen elsumákoltad a folytatást! Szóval 1:1 :D Be kell másolnom bizonyos réSzeket mert nem bírom ki :D
    "szép napot” vigyorgott a luvnya." :D
    "32 fogas bájvigyort eresztettem felé" :D
    „ Neked is szép napot ribikém, vigyázz nehogy letöröljem a vigyort a mafla képedről" :D :D
    "toporzékolt mint valami rinyapina." :D :D
    Imádom a vicces beszólós Briannás mondataidat!
    Ez már amolyan védjegy :D Téged is nagyon szeretlek Bri!!! (L) Csibetesó .D :D

    VálaszTörlés
  13. Kicsit kötekszem :D Nem 15. rész, hanem csak a 14. :D
    De amúgy nagyon szuper a történet. Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett ez a rész is:PÜgyes vagy:)

    VálaszTörlés
  15. Hmmm, egész jó lett :). De miért kell a fű meg az ordenáré szöveg??? Anélkül is tök jó, nem? Nekem legalábbis jobban bejön anélkül :). Bri, most TE vagy a média, a példa...erre gondolj, mikor leírod, hogy f***szom, beb**sztunk, etc. És elég szánalmas 1 káromkodó nő. Vagy Te annyira ügyes, hogy nincs erre szükséged, h tetszen az olvasóknak, amit leírsz. Ügyesen ;)

    VálaszTörlés