2010. január 25., hétfő

...

Olvasva a kapott kommenteket, azért elgondolkodtam , nem csak nekem vannak/voltak aggályaim?..Kérdeztétek miből jött ez nekem? A válasz egyszerű : ha valami sokáig halmozódik az emberben , az egyszer kitör. Régóta bennem voltak már ezek a dolgok. Megint leszögezem, hogy nem vagyok jobb egyik Robsten írónál sem, mégis idegesített ez a nagy felhajtás. Kibaszott figyelem. Minden ez miatt van...Mindenkinek a felhajtás kell...hogy igazságtalannak érezném? igen bassza meg! Miért? Mert az ember agya is kivan mire legyárt egy igazán ütős fejezetett , közben meg elárasztják a nulla kreatívítás RS blogok a netet, és az kibaszott idegesítő mikor háttérbe kerül az ember lánya a szemét miatt. Nem kell a túlzott reflektorfény, csak becsüljék meg ha valaki sokat melózik a fejezeten.Faszom ha erre gondolok most is kiakadok. Nem akarok igazságtalanul senkit bántani, tényleg..általában veszem a fáradságot elolvasni a kezdeti írásokat, én sem vagyok egy Stephenie Meyer baszki... nem érdekel...leírom: kibaszottul nem érdekel most már!! Igenis mi kezdtük el, ez tény... ezzel nem mondok új dolgot.
A kommentekből világossá vált hogy bizonyos dolgokban tévedtem, és rosszul gondolkodtam( ezt betudom a mártírkodásnak ami néha rámjön.) Lecsesztem az olvasókat mondván csak az új kell, és élni sem hagynak. Jó nagy geci voltam. Beismerem ebben tévedtem. Emberből vagyok bassza meg!
Írtátok hogy a RobStenes történetek ugyanarról szólnak, hát faszom, már ne haragúdjon meg senki...DE mi a jó francról szóljon?? Rob és Kris..Kris és Rob bárhogy csavarod ugyanaz. A fő különbség azonban az hogy mindenki máshogy oldja meg, eredetien. Minden egyes irónak más a fontos a kapcsolatban, más történést rak bele, ettől lesz különleges. Nem attól hogy egymást másoljuk bassza meg!... jó néhány kifejezés vagy esemény ugyanaz, ez egyértelmű, de nem koppra!!!
Nem is tudom ki írta már hogy aki olvassa a többit az ezután is fogja.. ezzel egyetértek.. elvileg szólás szabadság vagyis olvasás szabadság van. Engem nem is a történet zavar, mert másolja csak vagy szarok rá mit csinál.. DE a rohadt életbe, akkor legalább tudjon írni!...szép, összetett mondatok, kifejezések, párbeszédek. ÁÁ faszom aki nem akarja az úgysem fogja megérteni mit hadoválok Nem?...
Jól esett hogy nehányan egyetértettek...néhányan nem...ennyi... mindenki leírhatja a véleményét , rólam leperegnek a sértések..vastag a bőr van az arcomon.
Jah még valami..Azok akik leírták az úgymond bátorságomat hogy ezt le mertem írni , bíztattak és hiányoltak....szóval nekik először is kösz mindent(imádlak titeket, mert ti tényleg magam miatt bírtok, egyébként én is imádok veletek lenni , legközelebb ha gondom lesz talán nem így közlöm, és nem leszek köcsög veletek --> najó ez meg gecire nyálas monólóg volt, de hát ha így van..), másodszor meg, nem voltam én bátor csak kurvára tele volt a nemlétező tököm :P
Brianna..
ui: asszem minden kijött most belőlem.

22 megjegyzés:

  1. Nem tudom mit fikázod itt a többi blogot,van ami jó van ami nem,erről ennyit,hogy ti kezdtétek el,szerintem attól más is ugyanúgy írhat történetet,igen mindegyiknek ez a lényege,de ha valaki írni akar az írjon nyugodtan.Nem kell emiatt rinyálni.Akinek tetszik az írásod úgyis olvasni fogja,pont te vagy akit naponta tök sokan megnéznek,van olyan blog amire alig mennek fel,nem kell itt sajnáltatni magunkat!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ebben van valami, kedves nem tudom a neved...XD

    Am meg ne sértődj meg, de szerintem nem voltál az elsők között. tavaly decemberben kezdted? Volt olyan, aki már tavaly nyáron meg tavasszal elkezdte írni... Ettől függetlenül lehet felháborodni, csak nem értem, min... Na mind1, nem akarom kihúzni a gyufát... bár... mondtad, h rólad lepreg, hát akkor mondom. szóval nem kéne ezt annyira mellre szívni. ez egy ingyenes hobbi portál, ahova akkor töltesz fel blog bejegyzést, amikor akarsz. nincs időhöz, vagy pénzhez kötve. Ide nem azért jössz írni, hogy mindenki téged dícsérjen, hanem, hogy esetleg tanulj a hibáidból, amiket a visszajelzésekben kapsz. Azért jössz, mert van kedved, időd, és türelmed az íráshoz, és ezt jó valakivel megosztani. Ha ennyire vágysz a sikerre, próbálkozz könyvvel, vagy nem tudom, csak azt értsétek meg, hogy ez egy kis internetes nyilvános, magyar blog, amit nem fognak naponta több ezren látogatni. Ezen is meglehet sértődni, de jó lenne ha a hiszti helyett inkább a történetet gyártanád :P Ne sértődj meg azokon amit mondtam, ez csak a véleményem.

    Remélem folytatod:)
    puxx Andi;D

    VálaszTörlés
  3. Anyám, he... Pofám leszakad... Takarodjatok már mást cseszegetni...tisztában van vele, hogy nem mindenki ért vele egyet, ha nektek nem tetszik a véleménye, meg az, hogy igenis megmondja a frankót, akkor nem kell feljönni az oldalra... Kedves második névtelen kommentelő...ezzel a kommenteddel, csak azt bizonyítottad be, hogy kurvára bassza a csőröd ez az egész...de csak megsúgom, hogy szerintem ezt mindenki leszarja...;)
    És kedves harmadik kommentelő, Andi! Te is gyönyörű vagy...egyet értessz az előtted szólóval, aki épp lefikázta Briannát, de azért a kommented végére van képed odaírni, hogy inkább a következő fejezeten törné a fejét Bri, meg reméled, hogy folytatja...Szerintem ez marha szánalmas... :'D
    És így utólagosan is annyit üzenek mindenkinek akinek nem tetszik, ez az egész, hogy BÚJJATOK EL!

    További szép napot! :D
    N.

    VálaszTörlés
  4. na brianna. mivel az előzőnél törtöltem a bejegyzésemet, tömören elmondom mit gondolok az egészről.
    először is azzal kezdeném, hogy akik névtelenül irogatnak, szerintem annyival tiszteljük már meg egymást, hogy felvállaljuk a nevüntek. lehet utálni és fújjolni, de névtelenül mindenkinek nagy a pofája. saját vélemény, mindenki mást gondol erről.
    na de térjünk vissza erre. mint már írtam neked néhány dologban egyetértek, néhányban nem. igaz, hogy megszaporodtak xD a robstenes sztorik, és lehet, hogy nem mindegyik kiemelkedően jó. sőt! lehet benne koppintás is. viszont én ezt úgy gondolom, hogy ami nem tetszik nem kell olvasni. nem kötelező végignyálazni. de sztem itt nem is ez a lényeg. ez csak egy aprócska része annak, ami felgyülemlett benned.
    ha úgy érezted, mi csak a frissre hajtunk, akkor én személy szerint szeretnék bocsánatot kérni. de miért is kérek? baszki! én nem azért vártalak, hogy lebasszalak, miért nem frisselsz! arra vártam, hogy sírógörcsöt kapjak tőled.
    nem is tudom mit kéne még írnom. nem is jártatom tovább a szám, mert sztem már így is páran utálni fognak, de ki nem szarja le? nekem is van véleményem és meg is fogom mondani!
    mellesleg lehet, hogy értelmetlen az egész (én legalábbis nem értem mit akartam ebből kihozni, vagy egyáltalán miért írtam)
    mind1. lehet hogy csak annyit kellett volna mondanom, hogy várlak vissza a chtabe, mert hiányzol :)

    Kristen

    VálaszTörlés
  5. és még valami! büszke vagyok rád! hogy miért? majd egyszer lerészletezem :)

    VálaszTörlés
  6. Barby írta...
    Brianna!Kisebbségi komplexusban szenvedsz nem kcisit.Aki idegbeteg az ne írjon!Azt állítod magadról hogy te jól írsz meg jókat más meg nem.Szerinted az jó írás ami tele van azzal,hogy geci meg bazdmeg szeretlek,meg fasz?A barátaidnak meg a híres rajongóidnak biztosan tetszik,de aki nem ilyen annak nem tetszik.Tényleg jól írsz,mert van fantáziád,de ennyire nem kéne sajnáltatni magad.Tudom hogy jól esik ha írnak neked megjegyzést,de ha nem írnak sokat attól még nem kell kétségbe esni.
    Más is írja hogy-ha kapok 20 kommentet folytatom.Legközelebb meg 100 nem?Meg moziba ne vigyelek hogy folytass egy új részt?Mennyi olvasód van meg mennyien megnéznek és itt sajnáltatod magad-szánalmas.Látom van aki megmondja a véleményét más(előttem lévő pár ember)meg nyalizni tud.Én felvállalom magam!
    Barby írta!Eddig olvastam a blogod,de ezek után nem hinném.Na csá!

    VálaszTörlés
  7. A FASZOM BAZDMEG!!!!Én enm szoktam kikelni magamból de msot megtesztem mert kurvára elegem van!Vegyük sorba kezdjük talán a névtelen kommentezőkkel: Mi a faszt pofáztok ha felse vállaljátok a neveteket????Akkor legalább mondjátok szemtől pofába!
    Andi: Kurvára nem az a lényeg,hogy Brianna mikor kezdte bassza meg!Álljatok már le!!! Ha nem bírjátok Briannát és azt amit ír akkor mi a faszt kerestek itt???Majd akkor pofázzatok ha ti jobb blogot csináltatok mint ő!
    Barby ,te vagy a legköcsögebb az összes közül!Már bocs de ki is sajnáltatja magát?Te ugatsz itt.Brianna elmondta a véleményét ami tegyük hozzá igaz csak mások nem emrték kimondani.Briannának sajátos stílusa van,nem lehet mindenki Shaeksper.Arról nem is bezsélve,hogy azt mondtad eddig olvastál.NA VAJON MIÉRT OLVASTÁL NAGY OKOS??? Majd én elárulom mert valószínüleg te még enm jöttél rá.Mert tetszet neked az amit Brianna ír,ha enm tetszett volna már rég itt hagytad voln ezt a blogot!
    És akikre te azt mondtad,hogy nyaliznak elárulom neked MEGINT tévedsz.Nééé már milyen meglepő! Nem nyaliznak csak tudod valószínüleg te nem voltál ott minden este chaten és nem tudod mi alakult ki ott a lányok között. Gyakorlatilag egy család lettünk és BÜSZKÉN mondom,hogy ebbe a családba én is beletartozok.És hidd el nekem rohadt jó érzés és megvédem Briannát mert szerettem mint embert és mint írót!

    Lehet engem is utálni.LEVAGYTOK SZARVA! És jövök azzal a szöveggel mint a többi kis köcsög: Csak őszintén elmondtam a véleményem.
    Ennyi!

    Brianna neked sok puszi és MI melletted vagyunk! <3

    VálaszTörlés
  8. Mindenkinek igaza van egy részről.
    Más részről meg haggyuk abba a blog háborút, mindenki csak azt olvassa, amit szeret, és ne piszkáljuk a másikat:)
    Nem mindenki van megáldva olyan írói vénával, mint a többi. Ezt tiszteljük, és haggyuk egymást békén. Nem tetszik, nem tetszik, ez van. De ezt meg lehet oldani normális módon, úgy, hogy nem kurvázzuk le egymást, stb.
    Én megértem Briannát, hiszen jól esik, ha kapsz visszajelzést a többiektől, de ez nem mindig lesz így. Ebbe is bele kell törődni:)
    Én eddig is olvastam, és ezután is fogom olvasni a blogodat:)

    Pusz, Adri:)

    VálaszTörlés
  9. A lényeg-Brianna Puszillak:)Téged is Kristen:)A többieket meg nem:D

    VálaszTörlés
  10. Hát egy dologban mindenképp igazad van: az új Robstenes blogok között elég sok nagyon gyenge van... Sztem akit ez zavar (mint pl én), az ezeket nem olvassa... Igaz, hogy pont nekem kellene befognom a számat, mert én még olyat sem tudok, ezért szoktam inkább olvasni őket, és nem írni...
    Szóval én ezen nem háborodnék fel a helyedben... Ha valaki az "igényesebb" történetekre vágyik, az azt fogja olvasni...
    A kommenteléshez meg csak annyit, hogy pl nekem elég nagy meló összeküzdeni egy értelmes kommentet, ami nem csak annyiból áll, hogy teteszett. Erre pedig nem mindig van energiám... A részeket is sokszor csak napokkal később tudom elolvasni, mert se időm, se erőm rá... Igaz, nem is szoktam cseszegetni senkit, hogy jöjjön már a friss... Türelmes ember vagyok... És sokakkal ellentétben kulturáltan meg tudom osztani a véleményem a többi emberrel... Tanuljátok meg, hogy a káromkodástól nem lesz jobb!

    VálaszTörlés
  11. Szia Brianna!
    Hát ez nem semmi ami itt folyik :) Főleg az amikor egy névtelen megjegyzést küld,és annyira nem képes hogy legalább a tetves nevét oda írja..névtelenül nagyon könnyű lemondani mindenkit! Azt is meg lehet sztem érteni hogy Brianna nem olyam mint pl Én...de azért mégse kell mindennek lemondani. Mindenkinek van saját véleménye és mások a nézetei.Az már nem is lenne jóó hogy minden ember ugyan olyan lenne. És ezért nem kell rögtön elitélni!
    A bejegyzéssel kapcsolatban egyetértek veled valamiben,de valamiben nem! Ezt igazán én se nagyon tudom hogy miben nem!
    Tudom,hogy én is most kezdtem el írni és nem mindenkinek tetszik! Én ezt megértem és el is fogadom. Nem lehetek olyan jóó mit Ti(Angyalka,Kristen,Te és Lady ) nem is akarok olyan lenni. Nem is azért kezdtem el írni,hogy lekoppintsam az írásaitokat.
    Tudom,hogy velem nem annyiszor szoktál beszélgetni a chaten...mert mostanában Te se vagy fent...és ezt nem szemrehányásként mondom...csak az igazat megvallva nekem is hiányzol...a jóó beköpéseid és a beszélgetések amiken sokat lehet nevetni! És én se azért kérdezlek hogy merre vagy hogy mikor lesz friss? Ha tudni akarod volt én se egyszer olvastam el a történetedet...hanem sokszor...nagyon tetszik...és nem tudok vele betelni :)
    Azt is megértem,hogy neked nem tetszik minden,még az se baj hogy az enyém nem tetszik..elfogadom...és tudom hogy nem a legjobb :)
    Hát mostmár aztán tényleg elmondtam mit gondolok. Bocsi ha valahol nem érthető,de remélem a lényeget ki tudod belőle venni!
    Nem kell mindent és mindenkit szeretni...és a történeted meg így jó ahogy van...ahogy én megismertelek(már amennyire ismerlek) teljesen olyan mint te vagy!
    Nah többet már nem irok!
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  12. Najó ,most már elég lesz ebből...először is nincs itt semmiféle blogháború..
    csak leírtam amit gondoltam, meg válaszoltam a kommentekre. Ennyi..
    Nem kell túlvariálni a dolgokat, valakinek úgy jön le hogy sajnáltatom magam?
    ezt igazán viccesnek tartom mondjuk, erre még nem is gondoltam :P
    kurvára igaz hogy mindenki azt olvas amit akar, de ezt már az előző postomban is írtam.
    Arról meg nem én tehetek hogy néhány emberkének nem világos a szöveg.
    Írták hogy hisztis vagyok, hmm van benne valami, de azért az hogy sikerre vágyom..
    c..c..c... megint nem lehet érteni amit leírok?Vagy faszom..biztos mindig kétértelműen
    fogalmazom..hát őszintén? Nem hat meg. Igazából senkinek sem kértem hogy kommenteljen
    az úgymond "lelkizős" szaromhoz.. nem írtam oda hogy állj ere vagy arra az oldalra.
    Csak leakartam írni amit gondolok, úgy ahogy gondolom. Nem kértem se megértést, se szánalmat,
    se ellenszenvet...
    Kristen drágám : szeretlek nagyon amiért felvállaltad magad és pro kontrába NORMÁLISAN
    leírtad a véleményed, no meg azért mert imádlak. Ez jó..szeretlek mert imádlak..
    Nos tovább pörgetem a komokat, elvégre hát leakarom zárni a témát. Most meg előjőn a
    mocskos szám/kezem bassza meg ! ...hmm hát nagyon sajnálom(..vagyis nem, nem igazán)
    de ahogy mondani szoktam: vagyok aki vagyok mert kell egy ilyen is. És mivel jó vastag
    bőr feszül a pofámon (mint már írtam) nem veszem fel(habááár), de azért annyit hogy:
    akinek nem tetszik ne olvassa(mint a RS blogoknál).. ez az én ugynevezett stílusom..bár nem tudom.
    Igazából mindenki tudja Rob és Kris mennyitkáromkodik, akkor miért ne írjam bele?
    A való élet is ez..héé!
    Amúgyan nem akartam kiemelni senkit..de ezt muszáj. Barby drága kommentelő..értékelem hogy
    "felvállalod magad", és megértettem az írásod. DE 1: nem hinném hogy csak az a "vélemény" ami
    cseszeget..az úgynevezett "nyalizás" meg nem vélemény, elvagy tévedve kislány. 2:nem kell
    bejelenteni hogy nem olvasod a blogom..majd legfeljebb elsirom magam az önsajnálatban,
    vagy megint feljövök ide és számolgatom a "rajongóimat" sajnáltatva magam..(remélemazért
    érződött az írónia ebben a mondatban..:P) jah igen és 3: nem tudom hány éves vagy, azt se
    hol tanulsz , de a "Na csá!.." igazán nagy műveltségi szintre vall, vagy ez most a menő??..
    mondjuk nem mintha én kibaszott művelt lennék.
    Kitti.. hátte lány, te aztán osztod, joban mint én!! De ez a családos hasonlatnagyon szép volt
    tökre meghatódtam. Nagykislány vagyok megtudom védeni magam, de tudod hogy imádlak csibe!
    Születésnapodra kapsz egy fejezet , ígérem! Mert egy család vagyunk..
    Zsófinak meg teljesen iaza van a kúltúrált véleménycsere ügyében. Sajna és sokat káromkodok
    mert nem bírom megállni,menthetetlen vagyok.
    Orsi drágám.. jaj te meg olyan butus vagy... alapnhogy nem a chates bagázsra értettem te lükee!!
    Szoktam feljárni hozzád, igaz mostanában kevészer voltam, vizsgaidőszak. Még Lady és Angyalka utolsó
    fejezeteit sem tudtam elolvasni(de én osztom az észt aztán én se szeretek kommentelgeti..)
    .A chates banda a kemény mag, a család.. és abba te is beletartozol!!!
    Sosem bántanék meg senkit onnan!! Hisze te vagy Orsi csibe! Te tesó vagy!
    Jaj már megint regény írtam basszaaaa meg.. faszom.. lezárásként csak annyit:
    NEM AKARTAM BLOGHÁBORÚT, nem is fogom ezt fel annak, és nem is ez volt a célom.
    Márezerszer lepötyögtem hogy nem akartam ezzel senkinek semmi rosszat. Egyszerűen csak:
    L-E-I-R-T-A-M--A--V-É-L-E-M-É-N-Y-E-M-E-T!... sokan elitéltek érte. Ez van.
    ennyi.. csókőzőőn
    Brianna
    ui: részemől ez az egész lezárva!..

    VálaszTörlés
  13. Szia! Barátnőm tegnap talált rá a blogodra és azóta az egész elvan olvasva. A hatása...ahogy egy full profi személy írta valahol ( bocsika a nem pontos idézetért) a speed se dob fel ennyire... Egész nap olyanok voltunk a suliban mint akik belőttek... De nem (csak) ezért írok. Van egy blogom ahol elég sok mindent leírok magamról. Szeretnék engedélyt kérni hogy a Te blogodat is beírhassam/linkelhesem/ per ha addig rájövök hogyan kell linktáramba tehessem. ( http://www.rin-chan.blog.hu/ )
    Várom a válaszod,met addig nem lépek...

    VálaszTörlés
  14. húú remélem ezt is olvasod, mert blog.hu-n nem vagyok fent és nem tudok kommentelni!
    Persze hogy beleírhatod meg minden..így beleolvasva a dolgaidba, érdekes agresszív kismalac vagy xD.. és szép az a tolltartó, bejön xP remélem elolvasod..
    xoxo
    Brianna

    VálaszTörlés
  15. ÁÁÁÁÁÁÁÁ imádlak, nem gondoltam volna ,hogy ilyen gyorsan választ kapot. Linkes bigyót meg még nem tudok csinálni,de majd köbe nézek, hátha valahol megtalálom.De azért majd írok rólad, ha máshova nem,hát bemutatkozásba rakom a linkeket...

    A dicséretet meg köszi : )

    VálaszTörlés
  16. Most kicsit visszafogom magam és megpróbálok egy rövid, értelmes hozzászólást írni. Először is, igazán nem értem, miért írják többen is hogy Brianna nagy írónak jképzeli magát, szerencsétlen többször is ismételte hogy nem mintha jobb lenne az átlagnál, számomra ez mondjuk átlagon felüli, úgy értem, van valami, ami megfogott benne, nem úgy mint a sok sablonos fanfic. Az, hogy vannak káromkodások a történetben, nem azért van mert rájön brire az ötperc, hanem mert ők a való életben is így viselkednek/beszélnek. Egy fanfictionben általában/nagy vonalakban (és javítsatok ki ha tévedek) megtartják a szereplők szeméályiségét, és ha ő a való életben kopott pólókban rohangál, akkor nem lesz belőle plázapicsa a történetben. És Bri nem azt mondja hogy azok a szarok, amik később jöttek létre, hanem azok amiknek a 95%-a nem saját gondolat, hanem néha szó szerinti koppintás. Mert igenis vannak történetek amik nem régiek, és sokkal jobban megfogtak, mint amit pl nyáron kezdtek el írni. Akinek nem tetszik a stílusa, annak nem kell idejárnia. Senki sem kötelezi őket. Ez azu ő blogja, és ha ő ilyet akar írni, akkor minden joga megvan hozzá.
    nem is tudom kib írta, de úgy tűnik számára vannak akik nagyon megharagudtak és vannak a nyalizósak. Ez a kettő? Össz-vissz? Persze, az lehetetlen, hogy valaki azért akarja megvédeni, mert szereti őt. Ha azok a nyalizósok, akkor én nyalizós vagyok, igen.
    A sikerre pedig mindenki vágyik, szerény személyem szerint, nem hallottam olyanról aki sikertelen akar lenni vagy mi. :D Az, hogy megszabja pár író, hogy ennyi meg ennyi komment kell a frisshez, azért van, hogy tudja, hogy van annyi olvasója, hogy megérje újat írni, és szerintem ez jó ötlet, mert igazán nem nagy erőfeszítés egy "hú szia jó volt így tovább, xy" kommentet írnia,és ha van pl 20 ember aki képes kipréselni magából kemény 5 szót, de az a húsz naponta feljár hogy olvassa a történetet, akkor az író legalább tudja hogy nem csak magának publikálja a fanfictiont.
    Már megint nem sikerült túl összeszedettre a komment, de rem,élem a lényeget le lehet szűrni...
    És Bri, tényleg várlak a chatben mert valahogy mindig elkerüljük egymást....:D
    Csókollak kicsi fekete csibém [:
    Fanni

    VálaszTörlés
  17. Nah őszintén megmondom még nem voltam abban az idegállapotban, hogy végigolvassam az összes kommentet, így ha olyat írok amit már elöttem többen akkor előre bocs!
    Úgy gondolom, hogy amit Bri írt akinek inge nem veszi magára.
    Én sem vagyok tökéletes senki sem az. én is kiírtam, hogy 30 komi és új fejezet.
    Én sem voltam az első Robsten oldalak között.
    Én sem vagyok zseni író.
    ÉÉÉÉSSSS????
    Nem koppintok senkit, szeretem Brianát, szeretem a Blogjátés a történetét. Ahogy Ladyiét Krisét vagy Orsiét is stb.
    Aki valamennyire ismeri Briannát az már az első "beszólásból" is levehette a lényeget.
    Aki meg nem ismeri az ne szóljon bele, mert valószínűleg nem neki szólt a dolog.
    Továbbá: Mióta fikázzuk a másikat???
    Bri a véleményét írta le és nem mondott sem pozitív sem negatív neveket!
    Ti viszont páran érdekes módon magatokra vettétek és egyből személy szerint Neki szóltatok be.
    Kérdezem én: Mi a fasznak?
    Ebből senkinek semmi jó nem származik.
    Egy blognak tényleg a barátokról és az új ismerettségekről kell szólni valamint arról, hogy tiszteljük meg az írót pár kommenttel ha valóban tetszik a története.
    Szeretném hinni, hogy senki sincs kiéhezve a balhékra és nem várja árgus szemekkel, hogy hol találhat egyet.
    Peace and love! Bri én idegbetegen is szeretlek, mert mindenkinek vannak hibái s a barátság abból áll, hogy ezeket a hibákat észrevesszük és elfogadjuk. (L)(L)
    Én semmiért sem haragszom rá s úgy gondolom nincs is miért.
    Sok puszi!
    ui: Csajok tényleg nyugi legyen, senkinek sem lesz jobb a hangulata és aki szereti ezt az oldalt és a történetet így is úgy is olvasni fogja.

    VálaszTörlés
  18. hát megint csak 'dícsérni' tudlak mert elmodtad amit gondoltál.:)
    és nem maradt benned semmi.mert ha ezt nem osztod meg velünk nemtudom mi lenne.:)
    és am ténleg aki szereti ezt az oldalt és téged is az ezután is olvasni fogja:)
    énsem haragszom rád.miért is haragudnék??
    csak megmondtad amit gondoltál:)
    és ezt jól tetted.

    kedves névtelenek...
    ha ennyire megmondjátok szerintetek mi a frankó meg basztattok mindenkit akkor legalább névvel.név nélkül mindenkinek nagy a szája.szval vagy névvel mondjátok a magatokét vagy sehogy.pff.
    mi szerintetek miért írjuk névvel?.mert legalább tudja Bri hogy ki mit gondol.így meg még tippelni sem tud h ki fikázza őt meg az írását.
    de mind1 is.
    már ígyis utálnak.xD
    leszarom.hehe

    x.o.x.o.

    VálaszTörlés
  19. Huh, hát má megint itt a végén kullogok, sok újat nem tok mondani, szentem klassz és eredeti a sztorid, és akinek jó az ízlése, az nem olvas el bármit, márpedig itt akiket eddig láttam meg a komikból leszűrtem itt szinte mindenki olyan, az észreveszi a koppintást, meg ha vki csak összecsap egy fejit, am az olyat én is utálom mer élvezhetetlen.
    Néha nálam is van olyan, h kibukok, mindenkinél van ilyen, nincs ezzel semmi baj, akinek meg nem tetszik, ott az x a jobb sarokban.
    pápá

    VálaszTörlés
  20. elolvastam amit írtál. Én is Robstenes vagyok és teljesen igazat adok neked, nem kell szeretni a fejezeteket, meg nem kell jópofizni, azért kell az építő kritika hogy jobb legyek , kúrvára idegesít ha olvasok egy új részt valakinél és szembe kerülök szinte a saját fejezetemmel, én nem frissekek naponta ,inkább írok kevesebbet de azt jól. Aki meg blogot ír a minimum ,hogy le tud írni egy egész mondatot hibák nélkül.
    Imádom az írásod és én tobábbra is olvaslak ,mert te egyedi vagy és maradandóakat írsz én még megtudnám mondani ,hogy mik voltak a korábbi fejezetekben.

    VálaszTörlés