2010. január 17., vasárnap

15. részlet

Lánykák!.. Mindenkitől bocs trehányságom miatt. Perpillanat nem érzem valami jól magam belül. Hamarosan kivergődőm belőle. Addig is itt egy részlet.
Sorry...

Úgy vágytam rá mint a drogra , tudtam, nem létezik még egy ember aki ennyire boldoggá tudna tenni. Ő volt a fényem , ő voltam a levegőm, ő volt pulzusom , ő volt a mindenem. Ő volt Robert Pattinson. Aki úgy tűnt fáradhatatlan, aminek persze én nagyon őrültem.
Már nem is számoltam hányadik alkalommal gurult le rólam átkarolva forró karjaival.

- Most egy kis pihi – lihegte nevetve. Halálomon voltam a fáradságtól, de nem érdekelt. Ugyanúgy belementem volna még egy menetbe. Sosem fogom megszokni ezt az elsöprő érzést. Beleremegtem ha csak Rob arcára gondoltam, égető bőrére az enyémen, csókoktól duzzadt ajkaira. Újra hozzá bújtam – sokadszorra ezen az estén – kinézve az ébredező kisvárosra. Az égen már megjelentek a hajnal első sugarai, félhomály uralta a szobát. Ha tudtam volna, megállítottam volna ezt a tökéletes pillanatot. Feladtam volna mindent, kretén életem minden darabkáját, csak legyen velem örökké. Nevetni kezdtem magamon, hányszor hánytam majdnem el magam Bella naiv, és nyálas monológjain? Milliószor.

- Mi az? – hajamon éreztem lehelettét .

7 megjegyzés:

  1. Már nagyon várom a teljes részt! Természetesen ez még nem számít rendes kominak! De így tuti, hogy kivételesen én vagyok az első (L)

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon jó:)Gratula:)Várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hamarosan jobban leszel :)
    Ugye nem valami nagy lelki trauma, vagy ilyesmi... remélem:)
    Elég rövid lett, de jó:D
    Remélem gyorsan hozod a következő részt:)
    Puszi, Adri;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon jó lett!!!!Várom a teljes részt!!!:)

    VálaszTörlés
  5. remélem hamar meggyógyulsz:)
    már előrelátom h nagyon jó lesz az új fejii:)
    Alice 2 vagyok.:D
    puszillak.(K)

    VálaszTörlés
  6. jajj de szupi lesz nagyon várom a folytit nagyon tetszik az oldal:D

    VálaszTörlés
  7. Oh lássuk végre, már meghalok a kiváncsiságtól, imádom a részeket amiket ti szappanoperásnak neveztek....legalábbis azok közül, amiket ti írtok, szóval na, siess már :D

    VálaszTörlés