2010. január 24., vasárnap

.....

Hol is kezdjem?...Minek is írom ezt egyáltalán? Igazából senkit nem érdekel mi a fasz van, csak a fejezet, meg hogy leütjük Briannát ha nem jön fel és nem hoz új fejezetet. Ez egy kicsit már sok...nem mintha olyan sokan olvasnának, vagy járnának fel a blogomra. Nem is igazán tudom mi bajom, de beleuntam a dolgokba. Folyamatosan rántanak meg a tárgyakból suliban, itt meg hiába írok, az csak addig jó amíg valaki elolvassa, jobb esetben ír valamit vagy nem és szevasz add a következőt. Igazából bassza meg mi szükség rá? Erre? Rám?.. Futószalagon jönnek ki az új fejezetek,(de fogadok alig pár ember emlékezne a blogok elejére , mindig csak az aktuális fejezet a menő..) mostanában meg mintha mindenki RobStent akarna írni. Az elején voltunk 5-en. Jó volt írni, mert mindenki mást írt, és különlegesnek számított a story. Most meg?!.. nevetséges... És tudom, sokan meg fognak bántódni, de én ezt már nem folytom magamba. Szarok rá ha valaki megsértődik, én sem vagyok jobb, nem vagyok jobb író senkinél. Szóval nem igazán hat meg ha engem oszt le valaki mert beismerném hogy igaza van. Azért is írom le most amit gondolok, mert nem állok le többet műmájerkedni senkivel hogy "jaj tök jó még egy Robstenes blog, olyan jól írsz , tök jó...blablabla".. nincs kedvem tovább játszani a jófejt. Bassza meg, ha egyszer valaki nem tud írni az nem tud. Aki tud az tud annak meg is mondom hogy tud.. de valaki nem tud..
Tisztában vagyok vele hogy ezek után elástam magam, na és?? Én már az elején úgy kezdtem hogy ha már egy embernek tetszik az már jó, nekem nem kell bizonyíték nem kérek 20000 kommentet, nem fenyegetek. Látom a számlálót, látom a komokat, rájöttem arra is hogy vannak jobb blogok, de ettől függetlenül örülök ha valaki ír. Olyankor elhiszem hogy jó írni, és hogy szüksége van valakiinek az én írásaimra. De persze mikor napokig alig jön fel valaki , vagy nem kapok véleményeket, na igen az kurva szarul esik,de kinek nem? Lehet ezért írom most ezt? passz...talán tényleg kicsit zavar hogy kevesebb embert érdekel a blogom?...Előfordulhat ha megnézzük milyen egy egomániás őnfejű ember vagyok. Mindegy... ennyi lenne a hirtelen kiakadásom szavakba öntve. Akinek nem inge ne vegye magára... Bocsi de így gondolom a dolgokat..áá faszt a bocsi..Baassza meg!.. nem kérek bocsánatot az agyam kitekert gondolkodása miatt. Ez van..
Ettől eltekintve ezek után is folytatom a blogot. Biztos megcsappan a "rajongóim" száma, de köpök rá , most legalább már nem kell megjátszanom magam...eddig se tettem túl sűrűn...úgy érzem... de cáfoljatok rá ha akartok..
Brianna

23 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyet értek veled...túl sok a Robstenes blog, és az igazat megvalva 90%-a szar sem ér... Én csak a te, és Lady ficcét olvasom, mert a tiétek jó...de a többi...inkább hagyuk...Lady oldalán folyamatosan olvasom a chat-et, ott is van pár jófej ember, de attól elkap a hányinger, amikor feljön valami kis túl sok szabadidővel rendelkező picsa, és előadja, hogy most először van az oldalon, tök jó a történet, és 10 perc múlva írja, hogy neki is van blogja, mindenki olvassa...megnézi az ember, és ha nem átfogalmazott koppintást talál, akkor valami olyan extra szart, amitől legszivesebben sírva fakadna...így az utolsó 3-4 új ficc írót legszivesebben elküldeném a picsába, hogy inkább tanuljon meg kötni, ahoz biztos jobban ért... Nagyon remélem Brianna, hogy ez a kis kikelésed néhány írópalántát észheztérít, és abba hagyják az írást...maguknak spórolnának meg egy csomó időt...

    VálaszTörlés
  3. hát te azttán jol megmondtat ..nem mintha bej lennne sőt tényleg én is ugy gondolom mint Kristen hogy aki nemtud irni az ne lopja más ficjét na mindegy tetszik a stiliusod és továbra is olvasom ezt a ficcet mert sztem jó

    VálaszTörlés
  4. egyet értek veled brianna szerintem is tul sok a robstenes blog és továbra is olvasom a blogod és tetszik a stilusod hogy nem félsz meg mondani tutit

    VálaszTörlés
  5. Bri van amiben egyet értek van amiben meg nem tudom, mert még nem volt elég időm átgondolni.
    Inkább azt kérdezném, hogy hol vagy.
    Persze, hogy mindenki hiányol és azt hogy seggberúgás meg rész meg blablabla azt mindeni csak azért írja mert hiányol.
    Remélem ezt tudod.
    Meg azt is szeretném ha tudnád, hogy ezeket a "basszátok meg" gondolataidat velünk. a szűkebb körrel is megoszthatod bővebben ezért senki nem fog elítélni vagy elküldeni a picsába.
    csak így kicsit nehéz tisztába tenni a dolgokat, hogy nem vagy itt...

    VálaszTörlés
  6. Nos én két dolgot szeretnék ehez hozzá fűzni!
    Az első: Te baszot hülye vagy!Még,hogy csak a frissekre pályázunk...pff ugyan kérlek Brianna ezt te se hiszed el teljesen.Minden héten legalább egyszer elolvasom a kedvenc fejezetimet a blogodból,sőt a múlt héten az elejétől olvastam el az egészet!Én nem akarlak bántani ezzel,csak nem értem,hogy feltételezed ezt rólunk.Amikor azt üvöltjük neked,hogy MÉG!MÉG!MÉG! szerinted mért mondjuk?Mert imádjuk amit írsz és szerintem ezzel nem csak én vagyok így.Minden nap megnézem van e nálald friss és amikor láttom,hogy nincs nem akadok ki mint páran szokták,egyszerűen elfogadom és olyankor van az,hogy keresek nállad egy olyan fejezetet és újra elolvasom.(egyébként ez másoknak is jó módszer lehet)
    A második: Kurvára igazad van abba,hogy mennyi robstenes blog van.Amikor először jöttem ide alig voltatok és mégis sokkal jobb volt mint most.Egy ideig csináltam azt,hogy mindenkiét elolvastam de ráuntam és már csak a régiket olavsom azokét amiket már kezdetektől fogva imádtam és ebbe a tiéd is beletartozik Brianna!

    Lehet túl őszinte voltam és talán kicsit kegyetlen is.Bocs,hogy lehülyéztelek de úgy döntöttem ezúttal nem fogom vissza magam és mindent kimondok amit gondolok.

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Abszolút és maximálisan egyetértek veled.
    Aki nem tud írni, az cseszd meg ne írjon!
    Amikor még csak páran voltatok az volt az igazán jó.
    Van vagy hat milliárd Twilight fic is és annak is a fele szar. Most ezt komolyan leírtam? Oh,baszki már nem törlöm ki =)
    És mikor ide tévedtem ( ne kérdezd hogyan,fogalmam sincs) a tied volt az első Robstenes történet ,amit olvastam és lehet,hogy nem írok mindig megjegyzést,lehet ,hogy köcsög vagyok,de imádom, ahogy írsz (ne aggódj nekem nincs oldalam,szóval most nem jön az a rész,hogy ugorj be hozzám :P)

    És tudod mit? Bár én nem ismerlek és kicsivel fiatalabb is vagyok nálad,de baszki büszke vagyok rád,mert IGAZAD VAN!
    Végre valaki leírta azt,amit mindenki tud,de nem mondja.
    Remélem azért sikerült valamit kihámoznod ebből az össze-visszaságból.
    És ami a Robstenes oldalakat illeti nekem a kedvenceim közé tartozol, Lady-vel és Kristennel,Angyalkával és Orsival.

    Szerintem a többiek akár most be is fejezhetik az írást.
    Bocsi :P
    Most baromi őszinte voltam,pedig nem szoktam...=D
    Kitartást és fel a fejjel, mindenki tudja legbelül,hogy igazad van!

    Puszi: most névtelen maradok,mint mindig

    VálaszTörlés
  8. Szerintem igazad van abba hogy nagyo sok Robstenes blog van, és ezzel a legnagyobb baj az hogy e legújabb blogoh koppintottak ugyan azt írják le amit az úgymond "kezdő" csapat csak max más sorrendbe meg egy ici picit átírják tényleg vannak ilyen blogoh de pl vannak nagyon jó Robstenes történetek amibe a tiéd is bele tartozik és még másoké is de nem akarom felsorolni mert kurvára lusta vagyok ahoz (bocs)
    de abba ninncs igazad hogy mi csak az új fejezeteket akarjuk én pl tökre szeretek veled beszélgetni Lady chat- jébe
    és a kedvenc fejezeteimet ha van időm vissza olvasom nem azt mondom hogy minden nap de amikor időm és kedvem van megteszem
    és végül is egy részét megértem a kibukásodnak a többit nem teljesen
    de örülök hogy megosztottad velünk
    Katta

    VálaszTörlés
  9. Szia:D
    Te aztán megmondod a magadét,amit bírok benned:D
    Szeretem ha valaki nem folytja magába a dolgokat,hanem inkább megmondja,én is ugyanilyen vagyok,ha valamivel bajom van azt elmondom.Különben meg szerintem nagyon jól írsz:)És én emlékszem az első fejezetekre is:)

    VálaszTörlés
  10. fojtya:DMár írni se tudok:D

    VálaszTörlés
  11. Kris, te nagy tévedésben élsz...először írtad le jól...olyan szó nincs a magyarban, hogy fojtya... xD Ajánlom figyelmedbe a 'Magyar helyesírási szótárat' xD

    VálaszTörlés
  12. énis egyetértek veled egy-két dologban.
    de az, hogy nekünk csak a fejezetek kellenek az nem igaz.a legnagyobb hülyeség.énis mindennap elolvasom a kedvenc fejezeteimet.sőt minden héten elolvasom legalább 2 előlröl.mert nem csak az írásaidat szeretjük.hanem téged is nagyon:)
    ténleg megmondod a magadét:D
    én nembiztos, hogy le írtam volna.de neked van igazad mert legalább kiadod magadból amit gondolsz:D
    és szerintem is nagyon jól írsz:D
    és énis emlékszem az összes fejiire.

    VálaszTörlés
  13. jó:Dnem vagyok ma magamnál:D

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Figyelj!Nekem nem ROBSTEN-es oldalam van, csak Roberttel kapcsolatos. Direkt azért csináltam ilyet, mert már tényleg sok a ROBSTEN, és szinte mindegyik ugyan arról szól...
    DE! Imádom a blogodat, és szükségem van rá, mert segít tovább vinni az én sztorimat. Nem azért, mert arról írok amiről te, hanem azért , mert segítesz. Ahogy írsz, fantasztikus.!
    És hogy bizonyítsam, nyugodtan olvasd el az enyémet, de ha eleged van az egész ROBSTEN és ROB familíából, hagya picsába.
    Én nem erőltetek semmit, és szerintem sem kell jópofizni, hogy "de jól írsz, még írjs".. stb.
    De TE jó vagy.
    Írtad, hogy rosszl esik, ha nem látogatnak..

    Nekem kb. 2hete van meg a blogom és a legjobb barátnőmön kívül SENKI sem olvassa.
    És nekem ez így teljesen megfelel, tulajdon képpen ezért írok, a barátnőmnak.
    Ha más elolvassa, örülök neki, persze, de nem érdekel.
    Folytatom a blogomat, mert SENKI nem állíthat meg.

    És még valami= ÉN ezentúl is foglak olvasni :)

    Sok sikert a továbbiakban is: Linda

    VálaszTörlés
  15. ( Blogom: www.spunkransomandwe.blogspot.com )

    VálaszTörlés
  16. Szia:)
    Abban egyetértek veled hogy sok az ilyen blog és sokan csak másolják a másikat.Aki nem tud kreatív lenni a ne kezdjen bele ebbe.
    De azt mondod ugyanaz a történet sokszor-eleve ha ugyanazok a szereplők és a történet is nagyvonalakban(pl. Rob meg Kris mindig szerelmesek egymásba)akkor ne várd azt hogy nagyon elütnek a történetek majd egymástól.
    A másik pedig hogy csak az új részeket várja mindeki-azért várják mert a régiek meggyőzték őket hogy jó a blogod.
    DE egy blog erről szól hogy folyamatsona frissíted-olyan mint egy sorozat, nem az első részét nézed meg 100szor hanem kiváncsi vagy az új részekre is.
    És ha valaki szerint nem jó egy blog akkor ne olvassa és kész.Viszont emiatt hülyeség idegeskedni mindenkinek joga van írni,bár aki ír az próbáljon kreatív és eredeti is lenni.

    VálaszTörlés
  17. Brianna! Abszolút egyetértek veled! Hú de vártam már,hogy ezt valaki megmondja...ha valakinek nincs tehetsége az íráshoz,az ne írjon azért,mert az a menő " számomra csak 4 ROBSTEN fanfiction létezik: Brianna,Lady,Kristen és Angyalkáé :D a többit el sem olvasom...csupa ötletlopás ....ennyi...bocs,de ha már mindenki elmondja én is elmondom mit gondolok...szóval hajrá Bri!! Én továbbra is olvasni foglak + még annyi,hogy én minden héten visszaolvasom a fejiket :D csók (L)

    VálaszTörlés
  18. Bri, nem áod el magad azzal, hogy elmondoda véleményed, legalább nem vag kétszínű alak. Abban egytértek veled, hogy eéggé divatba jttek most a történetírások, és elég sok koppintásba futottam bele, meg a reklámokkal is egyetértek, de van pár dolog amit talán rosszul látsz. Rengeteg hű olvasód van, akik imádják a történeted, de messze nem csak a történeted érdeki őket hanem te magad is. Nem csak azért hiányzol, mert nem frisslesz naponta, hanem mert szeretek veled és a többiekkel beszélgetni, és imádom amikor ady chatjén együtt van a csapat és mindenkinek szófosása van és röhögünk egymás beszólásain. A kommentek miatt me ne haragudj, de nem tudok mindig kommentet írni, vagyis tudok, de sokszor nincs rá erős, hogy akár egy értelmes mondatot is összehozzak hétközap esténként, vagy esetleg épp annyi időm van hogy elolvassam a fejezetet, mert anya allergiás arra ha számítógépezek, és elküld a búsba általában....mindegy is ez most.
    Az a lényeg, hogy szerintem a 17 000-es (sőt, annl is több) látogatottság nem tartozik a rossz kategóriába egy bő 2 hónapos oldalnál, bár nem tudom az ilyeneket megítélni...és pontosan tudom, mi volt a történet elején, ahogy Ladynél is, és Angyalkánál is és kristennél is. Olyan dolgokra emlékszem, amit el sem hinnél :P Hiányzol Bri, és remélem hamarosan találkozunk a chaten.
    UI: nézd el ha a szokásosnál is szarabbul gépeltem, nem vagyok a topon....
    Láv
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  19. Én nem vagyok Bri, de szeretném, ha itt most mindenki felvállalná a nevét. Szerintem értitek, hogy miért érem ezt.
    Ezek már nem kis dolgok. Mindenkiben régóta gyűltek ezek vagy ehhez hasonló dolgok, most valaki egyszer kimondta a saját véleményét nem is kis publikum előtt, hát tiszteljük meg azzal, hogy felvállaljuk a saját érzéseinket.
    ez senkinek sem beszólás, csak a miheztartás végett mondom.
    És persze, hogy minden történetben Rob és Stew szerelmesek különben nem Robsten lenne, alap az is, hogy esetleg szexelnek, veszekednek vagy eljegyzik egymást nem is erre gondolt Bri, hanem sokkal feltűnőbb apróságokra. Szerintem. Mert ugye nem vagyok gondolatolvasó, de sztem ez egyértelmű.

    VálaszTörlés
  20. Szia.
    Most találtam rá a blogodra, és őszintén mondom, nagyon nagy élmény volt olvasni. Csomót nevettem...
    Nagyon tetszik a stílusod, a szókimondásod, és a vagányságod. Nem kendőzöd el a dolgokat, mered vállalni a gondolataidat. Ha ez valakinek negatívum, az így járt, inkább ne olvassa az írásaid. Szerintem minden ember egoista, csak sokan álszentség mögé rejtik ezt. Én is önző embernek tartom magam, és tojok másokra. Csak azoknak a véleménye fontos számomra, akiket szeretek...
    Szerintem fantasztikus a blogod, semmiképp ne hagyd abba. Én biztos olvasni fogom, és komizok is.
    A RObsten dologról annyit, akinek tetszik, olvassa annak a blogját, aki szarul ír. Ő baja.
    A tiéd fantasztikus!!!!

    Kitettelek a bloglistámba, remélem, megajándékozol egy linkcserével...

    www.arielle-fic.blogspot.com

    VálaszTörlés
  21. hát...:D
    itt is mindenki mondja, hogy mennyire szeretik a blogodat... nem tudom, akinek nem inge, ne vegye magára, de biztos van itt is olyan, aki csak azért ír, hogy tudjon mit olvasni, ha unatkozik. Ha senki nem érzi így, akkor bocsánat, le lehet szedni a fejem. Nem nagyon fog érdekelni. Amúgy jó a blog, de mit ne mondjak, majdnem az összes Robstenes blog ugyanarról szól... Tudom én, hogy ti előbb kezdtétek, és igazságtalannak érzitek, hogy mindenki ezt csinálja, de ez van, bele kell törődni, és olyat kell alkotni, ami annyira jó, hogy mindenki egy baszott jót olvas sok szar helyett. Ez nem jelnti azt, hogy mind szar, egyszerűen csak túl sok, túl kevés történettel. Van egy kettő, ami tényleg jó, és érdemes olvasni, de az tényleg csak nagyon kevés. És csak azért mert valaki éppen itt kommentel ne bálványozza azt a pár bloggert, aki máshol fikázni fog... na mind1, senki ne sértődjön meg, ami a szívemen, az a számon...
    Remélem, ha elég ember mondta már, hogy jó, és abba ne hagyd folytatod:)
    Pusz, Lili ;)

    VálaszTörlés
  22. ja, és akkor a blog cserés húzásokról ne is beszéljünk :D Lehet azt is csak nem ilyen helyzetekben:)

    pusz mégegyszer, Lili :D

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Írtak már előttem egy jó páran, de azér én is elmondom, hogy látom a dolgokat.Akik ismernek, tudják milyen egy kattant hülye csaj vok, dehát ilyen is kell asszem...Megmondom őszintén, kevés real life ficet olvasok, vhogy engem a fantasy világa jobban megragad, de a tiedet imádom!Lehet, h vannak nálad híresebb vagy jobb írók, de van stílusod, nem koppintasz, a neved nélkül is ráismernék az írásodra, és szerintem ez a fontos!
    Beismerem, nem túl gyakran írok neked, nem is tom, h mért, sorry érte...
    Hát eggyel több nyomi olvasód van a személyemben...
    Szval, akk itt leírom, szentem tök jó a törid, és nem tom, ez mennyire segít, de én emlékszem az elejére a te sztoridnak is, meg a többire is
    Na, nem pampogok tőled, mer elalszol a gép előtt a végén
    puszka
    Mesi28

    VálaszTörlés