2009. december 29., kedd

9- Kérdés


Lánykáááiim!:D Gondolom senki sem hitte hogy két nap alatt két fejezet, bevallom én sem xD..
de aztán csak összehoztam :D
A röhögős bandának üzenném hogy az első rész azért olyan hogy végre ne vihogják végig az egészet, csak a második felét. Azt szabad xD
LáwLáwLáw...
Jó olvasást!

Az ember azt szereti, amit lehet, ahogyan lehet, és azzal, amije van.
Anatole France


Robert

Nem is értem mi jött rám. Hisz egyáltalán nem vagyok az a hűű de merész, bevállalós típus. Most mégis úgy éreztem mindent megtehetek. Kris hibája volt, ez lány teljesen megbolondított. Azt akartam hogy itt és most csak az enyém legyen. Én legyek az egyetlen akit akarjon. Hülyeség volt ilyen vágyakat kergetni, de mégis úgy gondoltam lehetséges. Kristen apró sikolyai betöltötték a kis teret, mintha direkt hergelne, mintha tudná hogy ezektől az édes hangoktól még jobban megvadulok. Leráncigáltam róla a nadrágját miközben ő az övcsatomat bűvölte. Várni akartam, eljátszogatni finom bőrén, csókolni a nyakát, hajának mézédes illatát érezni magam körül. De tervem csúnyán meghiúsult, Kristen türelmetlenül megemelte csípőjét és magához húzott. Azonnal megéreztem a forróságot, vágytól párás szemeibe néztem amik furcsa elégedettséget tükröztek. Átvette az irányítást. Búcsút mondtam a merész és domináns Robnak hagyva hogy Kristen vezessen. Felültem az ülésben , húzva magammal őt is. Hozzám hajolt és finoman megcsókolt, kezeink összekulcsolódtak, testünk egy ritmusra járt. Elfojtott nyögései közelebb és közelebb vittek a véghez. Nem tudom mennyi idő telhetett el amíg csak csókolt és simogatott miközben csípőjét lustán ringatta. Mámorító gyötrődés volt minden perc . Hátra dőlt, egy hajtincs csúszott a szemébe . El akartam tűrni, de ő nem engedte. Kezeimet a csípőjére tette, majd egyre feljebb vezette a pólója alatt. Végig a szemembe nézett, de tekintete elhomályosult amint ujjaim a melleit kezdték végigsimítani. Nem bírtam már sokáig. Egyik kezemet kiszabadítva nyúltam le hozzá, sürgetve cirógattam míg már csak néhány pillanat volt a pusztító gyönyörig. Magamhoz szorítva ajkát az enyémre préseltem , így én nem üvöltöttem fel ,és Kristen sem sikoltott mikor ránk tört a semmihez sem fogható kínzó élvezet. Percekig csak ültem és úsztam a saját boldogságomban. Kristen remegése biztosított róla hogy még ő is a hatása alatt van. Ahogy finom bőre az enyémhez ért, ahogy a fülembe lihegett a fáradtságtól, olyan..csodálatos volt. Még mindig úgy éreztem én vagyok a földkerekség legszerencsésebb balfékje. Az, hogy egy ilyen nőt mint Kristen a karjaimban tarthattam , olyan valószínűtlen volt. Hát Rob, egyszer az életben te is lehetsz májer. Hátha Kris majd beléd szeret és boldogan éltek míg meg nem haltok, lesz 200 gyerek meg 3000 unoka, és mind egy kiskunyhóban fognak lakni az északi sarkon. Kristen majd csinál pingvin levest, és ránt fóka mellet. Rob te hivatalosan is nagyon hülye vagy. ..
Hogy én mekkora kretén vagyok, még szerencse hogy senki nem tud olvasni a hülyébbnél hülyébb gondolataimban…Marha..Marhaaa… Marhaaa.. de egy igazán boldog marha , azt azért vegyük számításba.

Feleszméltem a felettébb értelmes gondolataimból. A tünemény akit öleltem, lassan elhúzódott. Kicsit még kábának tűnt, de mosolygott. Rám emelte csodás kék szemeit de nem szólt egy szót sem.
Nem tudtam mit mondjak, ahogy rá néztem csak egyetlen dolog jutott az eszembe.

- Szeretlek – suttogtam halkan. Nagyon jól tudtam hogy ezt már nem baráti szeretetből mondom. Ahogy tegnap sem. Kristen hozzám bújt, de nem szólt semmit. Ő is tisztában volt vele hogy értettem ezt az egyszerű kis szót.
Hirtelen lemászott rólam és a ruháit kezdte keresgélni a sötétben. Én is így tettem, és próbáltam nem gondolni arra amit mondtam. Nem várhatom el tőle hogy ő is így érezzen. Nem lenne fair. Hisz én rohantam le, ráerőltettem magam. A testiség, az egy dolog. Kristen vonzódott hozzám testileg, és bár ez egyáltalán nem szerelem, nekem ennyi is elég volt. Amíg velem van addig örülök magamnak. Amint a mellékelt ábra is mutatja szeret „velem lenni”.. és ha nekem ez annyira elég, akkor miért érzem magam ilyen szarul ?

- Akkor találkozunk este? – kérdezte halkan miután kikommandózott a kocsimból.

- Persze, nálad lesz a gyülekezés? – begomboltam az ingem és a vezető oldal felé lépdeltem, most adjak neki csókot vagy ne? Kristen megoldotta a problémát, hozzám lépett és lekapott. Mivan? Nem Ő volt az aki az előbb parázott hogy lebukunk? Csupa ellentmondás ez a csaj.

- Nyolckor nálam. Jack lesz a sofőr. – mielőtt még feleszmélhettem volna már el is száguldott a mini-én.

Amint hazaértem vettem egy forró fürdőt, megittam egy sört. A sör jó! … mindig felold egy kicsit. Néha úgy véltem csak tetemes alkohol mennyiség elfogyasztása után lehetek önmagam. Aztán rájöttem hogy ez az alkeszok mottója. Mindig örültem a stáb buliknak, onnan nem tűnt ki az ember fia mégha vedelt is mint a gödény.

Ha valaki lát a kádban tuti hülyének néz. Magamban röhögcséltem. Emlékképek sorjáztak az agyamban. Ott volt rögtön Nikki, 8 tequila után olyan emlékezetes sztriptízt nyomatot hogy Peter, a szent családapa , igen Peter a csodás férj, 20$-t rakott a melltartójába. Na igen az egy jó kis buli volt.
Aztán ott volt még Kellan, ohh testvérem!... Emlékezetes nap volt a Four Season-s szálloda életében mikor kijött belőle az a két üveg Jack. amit fél óra alatt vedeltünk meg. Ráadásul a liftben történt a baleset.
A víz kiloccsant a kád mellé ahogy röhögtem, de persze debil agyam csak hozta az újabb történeteket. Eszembe jutott Jackson, amikor jó pár üveg beverése után azt hitte hogy vicces ha megmutatja Ash-nek a férfiasságát, tegyük hozzá hogy a bár közepén. Szegény srác, ahogy hallottam ez azóta is tabu story kettejük között. Akárhány storyt is vettem elő, egyik sem volt olyan gázosan vicces mint az én 23. születésnapom. Nem is volt olyan régen, csak pár hete. Kristennel annyira bebasztunk hogy szó szerint beestünk az asztal alá.
A többiek elmondása szerint Nikki hívott nekünk egy taxit, csak a drága jó Nikki aki aznap este ismét rácuppant a tequila-s üvegre, szóval tequila Nikki valami akkor marhaságot rakott össze a taxisnak hogy a pasi a város másik végén rakott ki minket. Minket, akik olyan szépen elaludtunk valakinek a virágágyásában mint két jól nevelt csöves. De legalább van mire emlékezni.

Csörgött a telefonom, kikászálódtam a kádból, és megpróbáltam minél hamarabb a szobáig eljutni. Ennek az lett a vége hogy vágódtam egyet a fürdőszoba kövén.

- Mivan ? – mordultam rá fél perc múlva valakire.

- Rob? – kérdezte a hang.

- Mivan? – mint egy angol buldog..

- Jack vagyok haver, kész vagy?

- Pár perc, eljössz értem? – közben magamra csavartam a törölközőt .

- Itt vagyok lent.

- Hát akkor gyere fel basszus. – lebasztam a telefont, mennyi értelmes ember van itt, befutottam a szobába és magamra kaptam azt amit először megláttam. Mire Jack kopogott már majdnem kész voltam.

- Mi bajod van töki? – kérdezte röhögve.

- Elvágódtam a fürdőben. – feleltem komoran. Nem akartam látni a vigyorgó képét, így fogtam a söröm és az ajtó felé indultam. – menjünk.

- Sok értelme volt feljönnöm. – hallottam Jack méltatlankodását a hátam mögött.

- Fogd be! – mordultam rá.

Negyed órára már ott is voltunk Kristennél , nagy volt a sürgés forgás a csajoknál. Egymást túrták ki a tükör elől, kivéve Krist, ő a konyhában sörözött Lizzel. Párszor áttúrta a haját, kész is a fésülködés. Persze tőlem tanulta, ki mástól?

- Megjöttünk – szólalt meg Jack időközben , mire mindenki felénk fordult, félszemmel még Nikki is minket nézett a tükörből természetesen. – Vigyázzatok, Rob dili bogyót nyelt.

Odasomfordáltam Kristenékhez.

- Na nem is mondtátok hogy anyu is jön. – megöleltem Liz-t .

- Jaj te! – megpofozta az arcomat, szerettem Liz-t, néha tényleg anyut pótolta, bár beillet nővérnek is. – Miért mondta Jack..?

- Nem érdekes. Na de te hogy hogy itt vagy?

- Gondoltam kirúgok a hámból, legalább lesz aki felügyel rátok.

- Aha persze – mondtuk tök egyszerre Krissel . Ismét bevillant egy emlékkép , Liz és a koktélok igazán jó barátságban voltak.

- Ezt meg sem hallottam. – nevetett fel.

- Srácok!... Jobb lenne indulni, mielőtt anyám hazaér és elkezd arénázni. – varázsütésre Nikki abbahagyta tükörképének bámulását, Ash és Jack elindultak az ajtó felé, Kellan, szőke barátnője oldalán- mi is a neve??miért nem jut eszembe, pedig találkoztunk már - pedig összeszedte a szemetet amit hagytunk. Mind ismertük Kristen anyukáját, és tudtuk ha egyszer Mama Stew beindul, akkor nem csak Kris kapja az osztást hanem mi is.

- Hányan vagyunk? – fordult hátra Jack – Nikki, Ash, Kellan…őő és a barátnőd, Liz, Rob, Kris, meg ugye én. Tay kocsival megy, szóval én 5 embert bírok elvinni egyszerre. Ki marad? Ki jön?

- Én maradok – mondta Kris – de imádkozzatok értem, ha netán anyu hazaérne.

- Én majd megvédelek – álltam mellé rögtön , bár ahogy ezt kimondtam inamba is szállt minden bátorságom. Mégis csak Mama Stew-ról van szó.

- Hát akkor sziasztok .- csikorogtak a gumik és már ott sem voltak.

- Gyáva banda – morogta Kris, átnyújtott egy üveg sört és leült a verandára, mellé telepedtem.

Egy ideig csak iszogattunk , rágyújtottunk, aztán Kris rádőlt a vállamra. Olyan megnyugtató , idilli pillanat volt. Szinte könyvbe illő. DE persze Mr. Pattinson nem bírja elviselni sokáig a tökéletesség fogalmát.

- Kris? – sóhajtottam.

- hm?

- Mit érzel irántam?

11 megjegyzés:

  1. Brianna az eleje aaaah. nem tudok mit mondani. a közepén meg sírtam a röhögéstől. imádtam. egyszerűen rob az.... na de a vége! jól megcsináltad!!! függővég királynő!!! kínozz csak!!! erősíted a mazoista énem :)
    puszi neked!!!

    VálaszTörlés
  2. és első!!! nem hagyhattam ki :D

    VálaszTörlés
  3. Oh, Brianna! Visszaszívom, azt hogy szeretlek! Ha szerettelek is már nem! Ilyen gonoszságot, hogy van képed csinálni?? Itt befejezni! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, nagyon rossz! :S
    De ez már megint olyan jó volt, hogy...hogy nem találok szavakat!
    Na, szép. Az egész bagázs fúl alkesz!:D Tequila Nikki!:P Ez nagyon ütős volt! De el is tudom képzelni... és Rob emlékezetes 23.szülinapi éjszakája a virágágyásban!:D:P Ot kezdődött az egész közte és Kristen között, mi? :D
    És amiért ilyen jó volt, talán ezt a nyomorult függővéget is megbocsájtom neked! :) Sőt talán még mindig szeretlek!XD Na jó! IMÁDLAK!!!
    Aztán igazán meglephetnél minket holnap is! :P
    Csók drága függővégkirálynőm
    (u.i.: Bocsi a szófosásért!XD)

    VálaszTörlés
  4. Ez megint nagyon jó lett ! :P
    És megint széttröhögtem magam xD
    Brianna komolyan mondom imádlak :D
    várom a következőt :)

    Panda

    VálaszTörlés
  5. Imádom:D
    Most találtam rá, de nagyon megkedveltem!
    A kocsis sztori...:D
    De a legjobb az emlékképes rész... na az nagyon odab*szott:D
    De hogy lehet így véget vetni ennek a résznek?:D
    Ez kínzásnak minősül...:P
    Nagyon várom a következő részt.

    Ui:
    Linkcserében benne lennél?:)

    VálaszTörlés
  6. persze-persze.te is átváltottál a kínzó üzemmódra:D
    röhögőgörcsöt kaptam.lefordultam a székről:D
    Rob a kádban.xD.aztán dobott egy hátast:D
    két jól nevelt csöves:D:D.xd
    áááh.én ezt nem bírom:D fáj a hasam a röhögéstől:D
    nagon várom a következőőt:D
    remélem Kris azt fogja mondani amit gondolok:D
    siess vele:D
    pusziih.(K)

    VálaszTörlés
  7. Kristen: látom nehéz szavakba önteni a dolgot xD de asszem tetszett neked akkor xD... és igen függővég.. mert folyton csak röhögtök meg vérem szívjátok :D xoxo

    Ladym: köszhogy imádsz^^ én is tégedet XD és igen a virágyásában ütött bele Robba az isteni szikra xD jah és még csak most kezdek belejönni a banda kitárgyalásába, féljetek!! :Đ puszantalak <3

    Panda: vajon miért nem lepődőm emg hogy szétröhögted magad?xD te vagy a röhögős bandám elején :D de majd egyszer esküszöm olyat kaptok..de olyat :P :] xooo

    Adri: örülök hogy tetszett, remélem a többi is fog ^^ linkcserét hogy érted? csak merta te blog oldalad nem nyilvános..

    krisztuuuu: a te fájdalmad az én örömöm xD mmint bírom ha tetszik a szövegem , és Kris ..hmm talán meglepődtök majd, fordulatot tervezek :D
    xox

    VálaszTörlés
  8. Milyen irányú fordulatra számíthatunk? :D

    VálaszTörlés
  9. meglepődünk?? :O
    de ugye nem rossz értelemben??:D
    nayon siess vele:)
    puszih.

    VálaszTörlés
  10. majd meglátjátok pár óra múlva xD

    VálaszTörlés
  11. LOOLL ezek az emlékképek!! Szétröhögtem az agyam,nagyon jóóóóó!!!
    Biztos,hogy a való életbe is voltak ilyen emlékezetes éjszakáik :DDD

    VálaszTörlés