2009. december 9., szerda

6. Éjjel



"A vágyakozástól az élvezetig támolygok, és az élvezetben elepedek a vágyakozás után."
Johann Wolfgang von Goethe


Kristen
Nem volt rajta póló. Erre azonnal rájöttem ahogy sima bőrét érintettem. Közelebb kúsztam hozzá, befészkelve magam a takarója alá. Kezeim a testén kalandoztak,boldogan vettem észre hogy nadrág sincs rajta. Feltérdeltem a takaró alatt, majd a mellkasára simultam. Meleg volt, még a szívverését is éreztem. Lágyan csókolgattam a felsőteste minden egyes pontját, álmában is borzongott tőle. Halkan kacarásztam miközben ujjaim apró köröket rajzolgatva indultak el lefelé Rob testén. Végig a bordáin, a hasán majd becsusszantak a boxer alá. Egy pillanatra elakadt a lélegzetem ahogy hozzá értem. Egy biztos: nem kell szégyenkeznie a méretei miatt. Az arcom égett mikor belegondoltam mit is csinálok épp, de nem érdekelt. Ráérősen simítottam végig rajta újra és újra. Vártam a hatást, ami hamarosan jött is. Rob teste megfeszült, elfulló torok hangot hallottam felőle, és éreztem ahogy megkeményedik a kezemben. Vajon felébredt? Kinéztem a takaró alól, a szemei csukva voltak, de a mellkasán látszott , a levegőt szaporábban szedi. Hát hamarosan úgy is felfog, gondoltam kuncogva. Kizárt hogy átaludja amit most tervezek. Visszabújtam a takaró alá, lejjebb csúsztam az ágyon és belekezdtem. Nem kellett neki 10 másodperc és már fent is volt.

Rob

Uramisten , ez…te jó ég...nem bírtam épeszűen gondolkodni , még felülni sem, hogy leállítsam. Akárhányszor megpróbáltam az édes gyötrődés visszanyomott a párnára. Hátravetettem a fejem. Nem csinálhatja ezt velem! Játszott velem. Ott vergődtem a mámorító gyönyörűségben, ő pedig hagyott kínlódni. Mikor már azt hittem nem bírok elviselni többet megállt, kezei felkúsztak a hasamra. A vérem vadul lüktetett ereimben,a pulzusom az egekben lehetett. Kristen újra belekezdett a kínzásomba. Én pedig hallottam magam ahogy felnyögök.

- Kris…állj! Nem bírom tovább! - de ő nem állt meg. Harcoltam a rám törni készülő hullámok ellen. Vesztettem. Volt egy pillanat, egész testem pattanásig feszült, a torkomból vad moraj szakadt fel. Eltelt a pillanat és én….én felrobbantam.

Percek múlva eszméltem fel, a légzésem kezdett csillapodni , és az agyamban sem volt már akkora káosz. Nyújtózkodtam egy nagyot majd oldalra fordultam. A tünemény akit annyira imádtam engem szemlélt kíváncsian. Fejét a kezére hajtva feküdt, úgy suttogta:

- Jó volt? - ártatlan hangjától teljesen bepörögtem. Annyira bájos volt. A nagyszájú, és nem törődőm Kristen erre az estére eltűnt, és előkerült az kecses, ártatlan angyal.
A világ végére szaladtam volna hogy képes legyek elmondani neki mit éreztem. Tudtam, úgy se bírnám szavakba önteni.

- Nehéz lenne elmondanom milyen jó. – mosolyogtam rá – inkább megmutatom. - most már vigyorogtam, mielőtt eltűntem volna a takaró alatt, még láttam ahogy Kris arcán a nyugodt békés tekintett hirtelen ijedtbe vált át. Az érem másik oldalán már nem olyan nagy lány? Vihogva próbáltam a lábaihoz kúszni, ami nem volt épp könnyű feladat.

- Ne!Rob ne csináld! – visította Kris, lábaival össze vissza rúgkapált, jól belém rúgva néhányszor. – Hagyd abba! – parancsolt rám, de én hajthatatlan voltam. Ha azt hitte nem kapja vissza az édes szenvedést ami nekem okozott, hát nagyot tévedet. Visszakapja, kamatostul! - Nem csinálod ezt velem! – visongott még mindig, ezzel egyre jobban feltüzelve engem. Mikor végre abbahagyta a rugdosást , szorosan összezárta lábait. Ugyan Kris! Csak nem hiszed hogy ez megállít? Tényleg bűbájos volt ma este ezzel a naivitással!
Végigsimítottam puha bőrét, a bokájától , felhúzott térdéig, majd merevre össze zár combjaiig. Ugyan ezt az utat megtéve a számmal is , végigcsókoltam isteni bőrét. Elidőztem a térdénél, újabb és újabb puszikat nyomva minden apró kis részére. Éreztem ahogy Kris kissé felenged,de nekem ennyi is elég volt, rögvest befurakodtam a lábai közé.
Pár pillanat múlva, falatnyi tangájára már csak egy szétfoszlott anyagdarab emlékeztetett. Szegény Kris, már a pólóját is letéptem, most már bugyija sincs.
Ha karjaim nem tartották volna erősen a lábait, félő volt hogy megfojtott volna. Erősen tiltakozott. Egy századmásodpercnyi ideig belém villant hogy talán mégsem kéne, de aztán arra jutottam : kapja csak amit megérdemel , és amit velem tett, az egész az ő műve! Miatta vagyok így beindulva, nem magamtól, szóval..most viselje a következményeket!
- Ne csináld! – visította újra és újra. Hiába, nem fogok megállni. Kezeivel próbált elnyomni a fejem, de én egyre közelebb és közelebb toltam magam. – Hagyd…- belé szorult a befejezés mikor végre megízleltem csodás testét. Hajamba tépő kezei nem szorítottak többé, egész teste bágyadtan ernyedt el. Mintha folyékony aranyat tartottam volna. Nem bírtam betelni vele. Ajkamon érzet kábító íze függővé tett, egyre vadabbul, egyre gyorsabban akartam többet belőle. Apró nyögései és elfulló sóhajai csak még jobban ingereltek. A hőség elviselhetetlen lett a takaró alatt, mintha egy szaunában lettem volna. Lefötörtem magamról, mire azonnal megszűnt a fullasztó kánikula, . Amint a takaró a földön landolt Kristen maga köré fonta karjait. Nem értettem , ezek után minek szégyenlősnek lennie? Odanyúltam a kezéhez, ami melleit takarta, majd finoman, de ellentmondást nem tűrően lenyomtam a lepedőre.
Mindeközben egy másodpercre sem hagytam abba a gyötrését, újabb és újabb nyelvcsapásokkal ostromoltam, ő pedig újra és újra megremegett tőlem. Megbűvölten néztem hófehéren tökéletes testét, itt ott egy anyajegy, egy szeplő amitől még inkább kívánatosabbnak látszott . Felpillantottam, édesen kínlódó arcának látványa megrészegített. Szemei csukva voltak , ráncok redőztek összehúzott szemöldökén . Alsó ajkát harapdálta, szüntelenül kéjes sóhajok, hangtalan sikolyok hagyták el remegő testét. Nem tudtam megnevezni az érzelmet ami az arcán játszott …szenvedély?élvezet? kínlódás? ezek mind ott voltak. Ujjai már teljesen elfehéredtek ahogy a lepedőt markolta, egész teste reszketett a gyönyör utáni vágyakozásától. Megrándult , tudtam hogy vége. Kristen megvonaglott, a mellkasa ívben megfeszült, euforikus sikolyát hallva elégedettség lett rajtam úrrá.

Felkönyököltem, majd előremásztam mellé. Vadul liheget, én pedig önelégülten mosolyogtam. Odabújtam hozzá, mikor meztelen testünk egymáshoz ért, megéreztem a forróságot amit árasztott. Megpusziltam a vállát, rám nézett. A homloka verejtéktől csillogott , a haja kócosan állt össze vissza, az ajkai vörösek voltak a harapásoktól,
és mégis ,álomszép volt. Nem bírtam megszólalni. Gyenge kis csókot nyomtam az ajkára , nyelvemmel finoman végig cirógattam. Ami könnyed csóknak indult átcsapott lelkes nyelvpárbajjá mikor Kris megfogta a tarkóm és magához húzott. Úgy tűnt egyikőnk sem fáradt el, és minek beszélni ha cselekedni is lehet?

Még mindig csókolt mikor felhúzott magához, ott térdeltünk az ágyon egymást ölelve, mintha csak ez az egy éjszakánk lenne arra , hogy szeressük egymást, és aztán vége lenne a világnak.

Kris elszakadt a számtól és a nyakamhoz hajolt . Nyelve a kulcscsontomon kacérkodott, majd egy pillanattal később a vállamba harapott. Felszisszentem. Volt valami merészség a tekintetében, ami fellobbantott belül. A fenekébe markoltam, mire ő körülfogta a derekam karcsú lábaival. Nagyon bejött ez a hevesség. Gondoltam egyet, és felkaptam. Átvittem a szobán végül leraktam az asztalra. Kezei szüntelenül barangoltak rajtam, végigsimítva minden porcikámat, kellemes bizsergést hagyva érintése után. Mint a sivatagban eltévedt ember , ha vizet talál,úgy ittam tekintettemmel Kristen látványát magamba. Most már őt sem zavarta a meztelenség, nem szégyenkezett , teljesen felszabadultak voltunk mindketten.

Féktelenül csókoltam, szinte már brutálisan, de ő mégis élvezte. Kapkodva szedte a levegőt, szíve úgy dübörgött apró mellkasában hogy attól féltem kiszakad a helyéről. Alig egy pillanatra szétváltunk . Ő felnyögött : Kérlek! sürgetett. Én sem bírtam volna több ideig magammal, erősen, megijedtem hogy túl erősen behatoltam az égető forróságba. Félelmem alaptalannak bizonyult. Kristen felsikított .. az élvezettől. Testét szorosan hozzám préselte, és én csak szorítottam magamhoz. Forróság uralta az agyamat, égetett ,én mégis többet akartam belőle. Gyorsítottam, közelebb és közelebb kerülve a gyönyör küszöbéhez. A kéj teljesen megőrjített minket. Azt akartam hogy sose engedjen el! Kris körmei a hátamba vájtak ,mikor a mellét harapdáltam. Szüntelen az én nevemet nyögte. A nyakához érintettem az ajkamat , csupán egy szó jött ki a torkomon.. Szeretlek..

Abban a pillanatban amint ezt kimondtam jött a megsemmisítő élvezet. A hullámok át söpörtek rajtam, kitörölve minden gondolatot elmémből. Csak mi ketten voltunk és a pusztító gyönyör ami felemésztett minket...

10 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!
    Ezt nem hiszem el!!!! Valami zseniális lett,amit összehoztál! Imádtam minden szót és...és, ahogy leírtad...huh! Túl jó lett! :D
    Imádom,ahogy írsz, de ezt mindig elmondom! :P
    Csak annyit tudom mondani, hogy még még még még még még még még!!!!!!!!!:)
    Love ya babám! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. wíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!! tetszeeeeeettt????? jaj de jóóóó!!!azt hittem besülök vele :p ... ohhh imádlak Ladym, de nem tudom hogy tudnám fokozni a témát, bááár a kövi már megvan ötletben :]]]]] fúúú imádlak Ladyy amiért ilyen ari vagyool!! <333333
    xoxoxo
    ui: túl jó lett?:D heh?:D

    VálaszTörlés
  3. hát hallod:D:D:D imádooom:D::DD:
    most indulunk bulizniXD eddig iszogattunk, szvaal kicsit kivagyoook:D de ezt mszáj voltam elolvasni:D::D:D
    fantasztikus lett:D alig várom h folytasd!
    még h ezzel besülni, bolond:D
    puszkooooo:D:D

    VálaszTörlés
  4. lillám: annyira édes vagy, köszi szépen!!!:D majd jön a folyti, főleg ha ennyire tetszett, ez most felspannolt xD neked meg jó bulájozást kiscsillag! node te is siess a részeddel!!:P
    hát ez jó, az én blogom múszáj olvasni XD lol
    láwollak xoxox

    VálaszTörlés
  5. ááááh:D:D
    nagyoon jó lett:D:D
    siess a folytiival:D
    pusziih.

    VálaszTörlés
  6. Jujj,nagyoon joo lett:)Imadtam
    Siess a folytivaal!!!
    puszii

    VálaszTörlés
  7. Édes drága pici szivem! na most nekem van melegem :) ha még egy kicsikét hosszabb... a végén már félve tekertem le, hogy mindjárt vége és ááááá ! csak annyi h még még még és még!!!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Hát hallod, te csaj... ááá... az állam a földről csapódott vissza, még sokkhatás alatt vagyok... az életfunkcióim még csak most kezdenek újra beindúlni... ez annyira de annyira... még nincs rá szó, de ha feltalálták leírom. Ezek után ha arra vetemednék, hogy ilyet írjak a történetembe csak annyi lesz ott, hogy twilightneed.blogspot.com - 6. fejezet. Imádlak bébi!!!

    VálaszTörlés
  9. hát ez atom zurássan jó volttttttt áhh sokkhatás alatt vagyok:D:D

    VálaszTörlés